Megbízónk a reklám- és ajándéktárgyak forgalmazásával és emblémázásával foglalkozó ANDA Present Group. Csapatukba keressük új munkatársukat, teljes munkaidőben az alábbi pozícióba:
 
WEBTESZTELŐ ÉS ADMINISZTRÁTOR
 

A pozícióhoz kapcsolódó főbb feladatok:
  • Alapvető adminisztrációs feladatokat a webshoppal kapcsolatban
  • Munkatársak, társosztályok és ügyfelek támogatása a webshoppal kapcsolatos kérdésekben, problémákban
  • Fejlesztések tesztelése, dokumentálása
  • Részvétel Agilis szoftverfejlesztői csapatmunkában, fejlesztési feladatok kommunikálása a fejlesztők felé, végrehajtás koordinációja
  • Tesztesetek és tesztforgatókönyvek összeállítása
  • Manuális tesztek elvégzése
  • Teszteredmények kiértékelése, dokumentálása
  • Hibajavítások nyomon követése, folyamatos együttműködés a fejlesztőkkel
  • Részvétel a tesztelési folyamatban és a működés fejlesztésében
  • Projekt- és termékmenedzserek szoros támogatása, annak biztosítása érdekében, hogy a szoftvertermékek időben elkészüljenek és megfeleljenek az ügyfelek elvárásainak
Ideális jelölt vagy, ha:
  • Udvarias stílus, kellemes, közvetlen, energikus és segítőkész mentalitás jellemez
  • Felhasználói szinten kezeled az MS Office csomagot különös tekintettel az Excelre
  • Középfokon kommunikálsz angolul
  • Önálló és precíz munkavégzés jellemez
  • Nem ijedsz meg az adminisztrációs feladatoktól
  • Megoldásközpontú gondolkodásmód jellemez (folyamatok optimalizálása)
  • Dokumentációs készséggel és hajlandósággal bírsz
Előnyt jelent:
  • Webshop kezelésben és tesztelésben (digitális termékek terén) szerzett tapasztalat
  • Jira Zephyr vagy más test management eszköz ismerete, használata
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Folyamatorientált szemléletmód
  • Jira/youtrack vagy hasonló feladat kezelő software ismerete
  • CRM (Hubspot) rendszer használata/ismerete
  • ERP rendszer (Business Central) használata/ismerete
  • Alapszintű UML (use case, activity diagram, stb) ismeret
Amit nyújtanak Neked:
  • Magyar tulajdonú cégünknél stabil, hosszútávú munkalehetőséget, határozatlan idejű munkaviszonnyal
  • Korszerű, igényes irodai munkakörnyezetet
  • Támogató légkört, emberközpontú vezetést és összetartó, jó hangulatú csapatot
  • Versenyképes juttatási csomagot
  • 100% utazási támogatást távolsági tömegközlekedésre
  • Ingyenes céges parkolót
  • Home Office lehetőséget próbaidőt követően
  • A munka-magánélet egyensúlyát
  • Kedvezményes belső vásárlási lehetőséget
Munkavégzés pontos helye:
  • 1087 Budapest. Könyves Kálmán krt. 48-52.
Munkaidő:
  • Hétfőtől – péntekig 08:30-17:00 óráig.
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette az érdeklődésed, küldd el számunkra önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva és utána a válasz emailben kapott linken keresztül pályázatodnak véglegesítéséhez jelentkezz be ügyfelünk munkavállalói adatbázisába!