Megbízónk a reklám- és ajándéktárgyak forgalmazásával és emblémázásával foglalkozó ANDA Present Group. Csapatukba keressük új munkatársukat, teljes munkaidőben az alábbi pozícióba:
WEBTESZTELŐ ÉS ADMINISZTRÁTOR
A pozícióhoz kapcsolódó főbb feladatok:
- Alapvető adminisztrációs feladatokat a webshoppal kapcsolatban
- Munkatársak, társosztályok és ügyfelek támogatása a webshoppal kapcsolatos kérdésekben, problémákban
- Fejlesztések tesztelése, dokumentálása
- Részvétel Agilis szoftverfejlesztői csapatmunkában, fejlesztési feladatok kommunikálása a fejlesztők felé, végrehajtás koordinációja
- Tesztesetek és tesztforgatókönyvek összeállítása
- Manuális tesztek elvégzése
- Teszteredmények kiértékelése, dokumentálása
- Hibajavítások nyomon követése, folyamatos együttműködés a fejlesztőkkel
- Részvétel a tesztelési folyamatban és a működés fejlesztésében
- Projekt- és termékmenedzserek szoros támogatása, annak biztosítása érdekében, hogy a szoftvertermékek időben elkészüljenek és megfeleljenek az ügyfelek elvárásainak
Ideális jelölt vagy, ha:
- Udvarias stílus, kellemes, közvetlen, energikus és segítőkész mentalitás jellemez
- Felhasználói szinten kezeled az MS Office csomagot különös tekintettel az Excelre
- Középfokon kommunikálsz angolul
- Önálló és precíz munkavégzés jellemez
- Nem ijedsz meg az adminisztrációs feladatoktól
- Megoldásközpontú gondolkodásmód jellemez (folyamatok optimalizálása)
- Dokumentációs készséggel és hajlandósággal bírsz
Előnyt jelent:
- Webshop kezelésben és tesztelésben (digitális termékek terén) szerzett tapasztalat
- Jira Zephyr vagy más test management eszköz ismerete, használata
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Folyamatorientált szemléletmód
- Jira/youtrack vagy hasonló feladat kezelő software ismerete
- CRM (Hubspot) rendszer használata/ismerete
- ERP rendszer (Business Central) használata/ismerete
- Alapszintű UML (use case, activity diagram, stb) ismeret
Amit nyújtanak Neked:
- Magyar tulajdonú cégünknél stabil, hosszútávú munkalehetőséget, határozatlan idejű munkaviszonnyal
- Korszerű, igényes irodai munkakörnyezetet
- Támogató légkört, emberközpontú vezetést és összetartó, jó hangulatú csapatot
- Versenyképes juttatási csomagot
- 100% utazási támogatást távolsági tömegközlekedésre
- Ingyenes céges parkolót
- Home Office lehetőséget próbaidőt követően
- A munka-magánélet egyensúlyát
- Kedvezményes belső vásárlási lehetőséget
Munkavégzés pontos helye:
- 1087 Budapest. Könyves Kálmán krt. 48-52.
Munkaidő:
- Hétfőtől – péntekig 08:30-17:00 óráig.
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette az érdeklődésed, küldd el számunkra önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva és utána a válasz emailben kapott linken keresztül pályázatodnak véglegesítéséhez jelentkezz be ügyfelünk munkavállalói adatbázisába!