Milyen izgalmas feladatok várnak Rád?
Export:
- Készítsd el az export vevők két havi előrejelzését.
- Kövesd nyomon az export rendelések teljes folyamatát (rendelés felvétel, visszaigazolás, szállítás szervezése, számlázás).
- Kezeld az EKAER nyilvántartást szükség esetén.
Metro C+C:
- Tartsd a kapcsolatot a Metro központjával és áruházaival.
- Kezeld a reklamációkat.
- Végezdd el a termékbelistázásokat.
- Készíts és koordinálj akciós ajánlatokat, árváltozásokat.
- Felelj a marketing feladatokért, mint a mintaraktár felügyelete, honlap karbantartása, promóciós anyagok rendelése.
- Ismerd alaposan az aktuális termékskálát és kövesd nyomon az új termékeket.
Adminisztráció:
- Kövesd a bejövő áruk és fuvarszámlák könyvelését.
- Koordináld a co-packing tevékenységeket (címkézés, átcsomagolás), biztosítsd a címkekészletet, dolgozz ki új címkéket.
- Tarts nyilván raklapokat (EUR, EPAL).
- Készíts havi, negyedéves és éves riportokat.
- Dolgozz együtt a beszerzési (Demand), szállítási (Supply Chain) és pénzügyi osztályokkal.
Mi az, ami alkalmassá tesz a munkakör betöltésére?
- Egyetemi vagy főiskolai végzettség.
- Minimum 2-3 éves tapasztalat kereskedelmi vagy szolgáltató, nagy cikkszámmal dolgozó vállalatnál (értékesítési asszisztens, értékesítést támogató, vagy árazási és termékcsoport-kezelési specialista).
- Vállalatirányítási rendszer ismerete előny.
- Erős középszintű angol nyelvtudás.
- MS Office ismeretek.
Amit kínálnak:
- Versenyképes jövedelem.
- Heti 1-2 nap home office lehetőség.
- Fiatalos, támogató csapat és inspiráló munkakörnyezet.
- Lehetőség a szakmai fejlődésre és karrierépítésre egy nemzetközi vállalatnál.
Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület
Munkaidő: hétfőtől – péntekig, napi 8 óra munka – heti 1-2 nap home office lehetőséggel
Ha érdekel a lehetőség, küldd el magyar és angol nyelvű önéletrajzodat a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva és csatlakozz hozzájuk! Légy része a jövő fenntartható csomagolásának!