Partnerünk több mint 500 alkalmazottal, 9 országban 20 telephellyel rendelkező
családi tulajdonú cégcsoport a közép-kelet-európai logisztikai piac egyik meghatározó szereplője.
 
Profiljuk közé tartozik a személyre szabott nemzetközi gyűjtő szállítmányozási,
expressz, logisztikai és vámszolgáltatások.
 
A dinamikusan fejlődő magyarországi leányvállalatukhoz keresünk
új munkatársat az alábbi munkakörbe:
 
PÉNZÜGYI ASSZISZTENS
 

Feladatok:
  • Utánvét elszámolások lebonyolítása, adminisztrációja
  • Számlázás
  • Házi pénztár kezelése, adminisztrációja
  • A társaság pénzügyi folyamatainak támogatása
  • A társaság könyvelési adminisztrációjának támogatása
  • Helyettesítés esetén a recepciós feladatok ellátása
Ideális jelölt vagy, ha:
  • Középfokú végzettséggel rendelkezel (terület nem számít)
  • Rendelkezel 1-3 év szakmai tapasztalattal adminisztratív munkakörben pénzügyi területen
  • Alapfokon beszélsz németül vagy angolul
  • Szeretsz kapcsolatot tartani az ügyfelekkel
  • Nyitott vagy a tudásod bővítésére, új tapasztalatok megszerzésére
  • Alkalmas vagy önállóan, megbízhatóan dolgozni
  • A pontosság és precizitás jellemzi munkádat
Amit kínálnak Neked:
  • Piaci átlagon felüli juttatási csomag (cafetéria, 100% munkába járási támogatás)
  • Nyugodt és harmonikus munkakörnyezet, Work-Life balance
  • Stabil vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség
  • Home Office lehetőség
  • Számos fejlődési lehetőség (nyelvtanulás, tanfolyamok)
Munkavégzés pontos helye:
  • Biatorbágy (A Premier Outlet közelében, autóval és tömegközlekedéssel is elérhető)
Munkaidő:
  • Rugalmas munkaidő, Home Office lehetőséggel
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésedet, és szeretnél egy dinamikus csapat tagja lenni, küldd el számunkra lehetőleg fényképes magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!