Partnerünk a Credit Control Kft. céginformációs és követelésmenedzsment szolgáltatásokat
nyújt a hazai, valamint nemzetközi közép- és nagyvállalkozások számára. Fontos számukra, hogy ügyfeleik üzleti döntéseit egyre magasabb szintű szolgáltatással támogassák.
Ehhez olyan munkatársakat keresnek, akiknek kiváló kommunikációs képessége van és érdeklődnek a pénzügyi terület iránt. Fontos számukra az, hogy a szervezetükbe olyan szakemberek kerüljenek, akik jól tudnak csapatban dolgozni és nyitottan, konstruktívan állnak hozzá a feladatokhoz. Egymást erősen támogatják, az sem gond, ha nem rendelkezel ezen a területen tapasztalattal, képzési programjuk biztosítja, hogy hamar beletanulj a feladatokba.
Amennyiben a fent leírtak igazak rád, jelentkezz az alábbi pozícióra mielőbb, azonnali munkába állás biztosított:
JUNIOR KÖVETELÉSKEZELŐ MUNKATÁRS
Amit Partnerünk kínál:
- A cég több, mint 20 éve van a piacon, így biztos lehetsz benne, hogy a háttér stabil, melyet biztosítani tudnak a számodra.
- Hosszútávú kereseti lehetőséget biztosítanak: nem projektre szerződtetnek, valóban évtizedekre terveznek veled.
- Képzési programokkal támogatják a fejlődésedet: maximális támogatást kapsz, hogy munkádat mielőbb a lehető legprofesszionálisabban tudd elvégezni.
- Kiemelkedő munkáddal versenyképes jövedelmet érhetsz el.
- Kellemes környezetben dolgozhatsz, a 13. kerületben a Madarász Irodaparkban, klimatizált modern irodaépületben a vezetés maximális támogatása mellett.
Feladataid a következők lesznek:
- Ügyfelek telefonon keresztül történő megkeresése
- Határidőn túli számla-állomány kezelése
- Tájékoztatás nyújtása fizetési feltételekről
- Fizetési megállapodások elérése és megkötése
- Megállapodások készítése az adósságok rendezésére
- Megállapodások betartásának nyomon követése
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Legalább középfokú végzettség
- Excel, Word felhasználói szintű ismerete
- Pozitív szemléletű, nyitott, érdeklődő személyiség - olyanokkal szeretnének együtt dolgozni, akik nyitottak arra, hogy tanuljanak és fejlődjenek folyamatosan.
- Kiváló kommunikációs képesség és magabiztos fellépés - fontos, hogy ne riasszon meg az ügyfélkezelés, hiszen ez az alapja lesz a munkakörödnek.
- Precíz, pontos és gyors munkavégzés
- Eredményorientáltság
Előnyt jelent:
- Angol nyelv ismerete
- 1 év szakmai tapasztalat a következő területek valamelyikén: pénzügy, követeléskezelés, behajtás, call center, ügyfélszolgálat.
Munkavégzés pontos helye: 1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47-49.
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette az érdeklődésed, küldd el számunkra, lehetőleg fényképes, magyar nyelvű önéletrajzodat fizetési igényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva.