Ha szeretnél egy stabil, fejlődő vállalat része lenni, jelentkezz most! XXII. kerületi cég keres, általános adminisztratív feladatok elvégzésére munkatársat, akár részmunkaidőben!
Partnerünk immár több mint 30 éve van jelen a hullámkarton és papírzsák iparágban, ahol termékeik tervezésével, gyártásával és forgalmazásával foglalkoznak. Egyedi igényekre szabott termékfejlesztést is végeznek, hogy partnereik számára mindig a legmegfelelőbb megoldásokat biztosítsák.
Dinamikusan növekvő csapatukba keresnek új kollégát, aki hozzájárul a mindennapi működés zavartalanságához és támogatja a vállalatuk folyamatos fejlődését az alábbi pozícióban:
ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS
Főbb feladatok:
-
Cégpapírok kezelése
-
Számlák kezelése
-
Egyéb iratok kezelése
Követelmények:
-
Érettségi bizonyítvány
-
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
-
Angol és német nyelvtudás (üzleti levelezés és telefonos ügyintézés)
-
B kategóriás jogosítvány
Előnyt jelent:
-
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Amit kínálnak:
-
Alapfizetés
-
Gépkocsi használat
-
Bejelentett munkaviszony
-
Mobiltelefon
-
Rugalmas munkaidő, részmunkaidős lehetőség
Munkavégzés pontos helye:
-
1222 Budapest, Háros u.11/a.
Munkaidő:
-
Hétfőtől – péntekig, 07:30-16:30 óráig
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra
magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!