- Pénzügyi, számviteli és kontrolling folyamatok működtetése és koordinálása
- Heti, havi, negyedéves, éves kontrolling jelentések készítése
- Éves üzleti terven belül a költség terv elkészítése
- Éves és havi gazdasági és pénzügyi tervezés
- Pénzügyi, kontrolling riportok elkészítése havi rendszerességgel
- Pénzügyi szabályzatok és eljárásrendek kidolgozása és ellenőrzése
- A cég likviditásának folyamatos követése, menedzselése
- Kapcsolattartás a könyveléssel
- Belső feladatnyilvántartó rendszer teljes körű kontrollingja
- Belső feladatnyilvántartó rendszert érintő havi, negyedéves, éves kimutatások készítése
- Felsőfokú (főiskola, egyetem) gazdasági végzettség
- 2-3 éves releváns szakmai tapasztalat
- Kommunikáció képes angol nyelvtudás
- MS Office csomag magas szintű használata
- Excel haladó szintű használata
- Precíz, pontos munkavégzés
- Önálló problémamegoldás, komplex látásmód
- Jira tapasztalat
- 1-2 éves vezetői tapasztalat
- Nyitott gondolkodású kollégák, barátságos légkör
- Szakmailag kiváló, együttműködő csapat és vezetőség
- Magas színvonalú IT és technikai háttér
- Rugalmas munkaidő, nincs törzsidő
- Home Office lehetőség (heti 3 nap irodai munkavégzést kérünk)
- Modern, jól megközelíthető iroda
- Kávé, tea, gyümölcsnap az irodában
- Budapest
Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra
lehetőleg fényképes, szakmai önéletrajzod az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!