Ügyfelünk egy gyártó cégcsoport budapesti szolgáltató központja.
 
Csapatukba keressük most új HR területen szerzett gyakorlattal munkatársat az alábbi pozícióba:
 
HR & GENERAL AFFAIRS KOORDINÁTOR

Egyéb juttatás:
  • Évente kétszer bónusz fizetés
  • Cafeteria hozzájárulás
 
Feladatok:
  • Toborzási folyamatok önálló és proaktív ellátása, új munkavállalók bekörözése, kilépő munkavállalók kikörözése
  • Együttműködés kölcsönző cégekkel és diákmunka közvetítőkkel, bérszámfejtések és havi zárások előkészítése
  • Kommunikáció a belső HR csapattal és a területi vezetőkkel
  • A vállalat belső folyamataival összhangban a belső rendszerek használata (beleértve az alkalmazottak státuszának, munkaidejének, szabadságának, elbocsátásának frissítését és kezelését)
  • A vállalat belső folyamataival összhangban az alkalmazottak képzéseire irányuló összes eljárás támogatása
  • Teljesítményértékelésre és kompenzálásra vonatkozó belső szabályzat szerinti eljárások támogatása
  • Heti és havi riportok és jelentések készítése
  • Céges gépjármű flottához tartozó ügyintézési feladatok ellátása
  • Céges rendezvényekhez kapcsolódó ügyintézési feladatok ellátása
 
Elvárások:
  • HR Generalista vagy HR projekt területen / pozícióban szerzett legalább  3 éves szakmai tapasztalat
  • Tárgyalási szintű, folyékony angol nyelvtudás - FONTOS, szóban és írásban egyaránt!
  • MS Office számítógépes ismeretek
 
Munkavégzés pontos helye:
  • Budapest, XIII. kerület
 
Munkarend:
  • H-P 08:00-17:00 (a betanulási időszakot követően heti egy Home Office-ra van lehetőség)
 
Amennyiben érdekli a meghirdetett pozíció, küldje el számunkra magyar és angol nyelvű önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!