Szeretnél egy dinamikusan fejlődő, stabil hátterű 300 fős vállalatnál dolgozni, ahol fontos szerepet tölthetsz be a bér- és munkaügyi feladatokban? Megbízónk prototípus és kis sorozatú nyomtatott áramkörök gyártására és beültetésére specializálódott. Ha szeretnéd bér – és TB ügyintézésben szerzett tapasztalatodat kamatoztatni, miközben a HR és bérügyi folyamatokkal is foglalkozhatsz, akkor ez a lehetőség Neked szól!
 
Egy bővülő, innovatív cég keres bővülés szempontjából új kollégát
 
HR - ÉS BÉRÜGYI KOORDINÁTOR
 
pozícióba.

Feladatok:
  • Bérköltség tervezés
  • Bér és munkaügyi adatok begyűjtése, kiszervezett bérszámfejtő cégnek továbbítása
  • Szabadságok nyilvántartása
  • Céges szabályzatok írása
  • Beszámolókhoz, vezetői döntésekhez adatszolgáltatások
  • Kimutatások, statisztikák készítése
  • Szükséges egyéb adatszolgáltatások határidőre történő elkészítése
  • Vonatkozó jogszabályok, pénzügyi előírások naprakész ismerete
  • 1 fő koordinálása (a jövőben maximum 2 asszisztens lenne)
Elvárások:
  • Felsőfokú HR végzettség
  • Legalább 3 éves tapasztalat bér és TB ügyintézésben
  • Erős középfokú angol nyelvtudás - szóban és írásban egyaránt
  • Felhasználó színtű számítógépes ismeretek (MS Office)
Előny:
  • Hasonló munkakörben vezetői tapasztalat
  • Kulcs-Soft rendszer ismerete
Amit Megbízónk nyújt:
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Negyedéves jelenléti bónusz (4x 10 000Ft nettó)
  • Havi jutalom
  • OTP SZÉP kártya - nettó 22 000Ft (próbaidő lejárta után)
  • Munkába járási támogatás
  • Törzsgárda jutalom 3 év után indul nettó 10.000 Ft-tal
  • Karácsonyi jutalom: nettó 30.000 Ft
  • Home office lehetőség - a próbaidő lejárta után heti 1-2 nap
Munkavégzés helye:
  • Felsőtárkány (távolsági busszal is jól megközelíthető, buszmegállótól néhány perc sétára van az iroda)
Munkavégzés ideje:
  • 8 órás rugalmas munkavégzés
Amennyiben érdekeli a pozíció, küldje el friss szakmai önéletrajzát MAGYAR ÉS ANGOL nyelven a JELENTKEZÉS gombra kattintva!