Szenvedélyesen érdekli az emberek fejlesztése és támogatása?
Szeretné, ha a munkája hozzájárulna egy nemzetközi vállalat sikereihez?
Kihívásokat keres, és örömmel dolgozna egy dinamikus, innovatív iparágban?
Tud hatékonyan és empátiával együttműködni, hogy a munkavállalók a legjobbat hozhassák ki magukból?
 
Ha ezekre a kérdésekre igennel válaszolt, akkor Önt keressük!
 
Ügyfelünk egy világelső emelőberendezés-gyártó és szervizelő vállalat, amely elkötelezett a világ iparának megerősítése iránt. Több mint 50 országban vannak jelen, és folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik számára a legmodernebb technológiát és a legjobb szolgáltatásokat nyújtsák. 
 
A siker kulcsa azonban a legfontosabb erőforrásuk: az emberek.
Hisznek abban, hogy a munkahelyi kultúra fejlődése és a munkavállalói élmény fejlesztése az alapja a hosszú távú sikernek.
 
Csatlakozzon hozzájuk, mint
 
HR GENERALISTA

Feladatok, amik Önre várnak:
  • Toborzási folyamatok támogatása és a tehetségek bevonzása,
  • Munkavállalók beilleszkedésének és fejlesztésének támogatása (Buddy Program, tréningek, továbbképzések),
  • HR programok népszerűsítése és a vállalati kultúra építése,
  • Teljesítményértékelések lebonyolítása és a bérszámfejtési folyamatok támogatása,
  • Kapcsolattartás a helyi bérszámfejtési szolgáltatóval, béradatok kezelése és munkaidő-nyilvántartások ellenőrzése,
  • HR adminisztrációs feladatok ellátása, dolgozói adatok naprakészen tartása,
  • Adatok gyűjtése és elemzése HR mutatók alapján (például a felvételi idő és a fluktuáció mérése),
  • A munkaügyi szabályozások betartásának biztosítása.
Sikeres pályázóként rendelkezik:
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség, előnyben részesítjük a HR területen szerzett diplomát,
  • Min. 3-4 éves szakmai tapasztalat HR területen, különös tekintettel a soft HR és a bérszámfejtési tevékenységekben szerzett gyakorlatra multinacionális vállalatnál VAGY ügynökségi oldalon,
  • Munkaügyi törvények és szabályozások alapos ismerete
  • A toborzási folyamat átfogó megértése és gyakorlati ismerete, korábbi tapasztalat különböző pozíciók betöltésében,
  • Tárgyalási szintű angol nyelv írásbeli és szóbeli ismerete,
  • Társalgási szintű román nyelv írásbeli és szóbeli ismerete,
  • MS Office magabiztos gyakorlati ismerete.
Kiemelkedhet, ha:
  • Success Factors ismerete.
Miért válassza ügyfelünket?
  • Nemzetközi környezet: Náluk több kultúrát és országot ismerhet meg, és részt vehet globális projektekben,
  • Fejlődési lehetőségek: Olyan munkahelyet kínálnak, ahol folyamatosan bővítheti tudását és fejlesztheti karrierjét,
  • Vállalati kultúra: Támogató, nyitott és innovatív környezet, ahol az emberek és az új ötletek mindig fontosak.
  • Versenyképes juttatások: Széleskörű juttatások, beleértve az egészségügyi ellátást és a dolgozói kedvezményeket.
Munkavégzés helye: Budapest, XV. kerület, Magyarország
 
Munkaidő: Hétfőtől-csütörtökig 8.00-17.00 óráig, pénteken 8.00-14.00 óráig (heti 1-2 nap / HO)
 
Ha szenvedélyesen hisz abban, hogy a HR a siker kulcsa, és készen áll arra, hogy részt vegyen egy globális vállalat növekedésében, ne habozzon és küldje el még ma angol nyelvű önéletrajzát a "JELENTKEZÉS" gombra kattintva! 
 
Legyen részese egy olyan közösségnek, ahol az emberek fejlődése a fókuszban áll!