Szenvedélyesen érdekli az emberek fejlesztése és támogatása?
Szeretné, ha a munkája hozzájárulna egy nemzetközi vállalat sikereihez?
Kihívásokat keres, és örömmel dolgozna egy dinamikus, innovatív iparágban?
Tud hatékonyan és empátiával együttműködni, hogy a munkavállalók a legjobbat hozhassák ki magukból?
Ha ezekre a kérdésekre igennel válaszolt, akkor Önt keressük!
Ügyfelünk egy világelső emelőberendezés-gyártó és szervizelő vállalat, amely elkötelezett a világ iparának megerősítése iránt. Több mint 50 országban vannak jelen, és folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik számára a legmodernebb technológiát és a legjobb szolgáltatásokat nyújtsák.
A siker kulcsa azonban a legfontosabb erőforrásuk: az emberek.
Hisznek abban, hogy a munkahelyi kultúra fejlődése és a munkavállalói élmény fejlesztése az alapja a hosszú távú sikernek.
Csatlakozzon hozzájuk, mint
HR GENERALISTA
Feladatok, amik Önre várnak:
- Toborzási folyamatok támogatása és a tehetségek bevonzása,
- Munkavállalók beilleszkedésének és fejlesztésének támogatása (Buddy Program, tréningek, továbbképzések),
- HR programok népszerűsítése és a vállalati kultúra építése,
- Teljesítményértékelések lebonyolítása és a bérszámfejtési folyamatok támogatása,
- Kapcsolattartás a helyi bérszámfejtési szolgáltatóval, béradatok kezelése és munkaidő-nyilvántartások ellenőrzése,
- HR adminisztrációs feladatok ellátása, dolgozói adatok naprakészen tartása,
- Adatok gyűjtése és elemzése HR mutatók alapján (például a felvételi idő és a fluktuáció mérése),
- A munkaügyi szabályozások betartásának biztosítása.
Sikeres pályázóként rendelkezik:
- Főiskolai vagy egyetemi végzettség, előnyben részesítjük a HR területen szerzett diplomát,
- Min. 3-4 éves szakmai tapasztalat HR területen, különös tekintettel a soft HR és a bérszámfejtési tevékenységekben szerzett gyakorlatra multinacionális vállalatnál VAGY ügynökségi oldalon,
- Munkaügyi törvények és szabályozások alapos ismerete
- A toborzási folyamat átfogó megértése és gyakorlati ismerete, korábbi tapasztalat különböző pozíciók betöltésében,
- Tárgyalási szintű angol nyelv írásbeli és szóbeli ismerete,
- Társalgási szintű román nyelv írásbeli és szóbeli ismerete,
- MS Office magabiztos gyakorlati ismerete.
Kiemelkedhet, ha:
- Success Factors ismerete.
Miért válassza ügyfelünket?
- Nemzetközi környezet: Náluk több kultúrát és országot ismerhet meg, és részt vehet globális projektekben,
- Fejlődési lehetőségek: Olyan munkahelyet kínálnak, ahol folyamatosan bővítheti tudását és fejlesztheti karrierjét,
- Vállalati kultúra: Támogató, nyitott és innovatív környezet, ahol az emberek és az új ötletek mindig fontosak.
- Versenyképes juttatások: Széleskörű juttatások, beleértve az egészségügyi ellátást és a dolgozói kedvezményeket.
Munkavégzés helye: Budapest, XV. kerület, Magyarország
Munkaidő: Hétfőtől-csütörtökig 8.00-17.00 óráig, pénteken 8.00-14.00 óráig (heti 1-2 nap / HO)
Ha szenvedélyesen hisz abban, hogy a HR a siker kulcsa, és készen áll arra, hogy részt vegyen egy globális vállalat növekedésében, ne habozzon és küldje el még ma angol nyelvű önéletrajzát a "JELENTKEZÉS" gombra kattintva!
Legyen részese egy olyan közösségnek, ahol az emberek fejlődése a fókuszban áll!