Szeretnél egy dinamikusan fejlődő, nemzetközi környezetben dolgozni, ahol lehetőséged nyílik közúti és légi fuvarszervezési tapasztalataidat magasabb szintre emelni?

Akkor ez a lehetőség pontosan Neked szól!

Partnerünk egy vezető nemzetközi elektronikai vállalat, LCD és LED televíziókat, monitorokat, illetve különféle elektronikai alkatrészeket gyártanak, amelyeket világszerte exportálnak.

A telephelyen az egyik legnagyobb európai gyáruk működik, és a legmodernebb technológiákat alkalmazzák a különböző elektronikai eszközök előállítására.

 

Dinamikusan fejlődő csapatuk legújabb tagját keressük az alábbi pozícióba:

LOGISZTIKAI KOORDINÁTOR


Az alábbi feladatok várnak Rád:

  • Szállítmányok egyeztetése a vevőkkel és a feladókkal.
  • Előző napi szállítmányok ellenőrzése, új szállítmányok nyomon követése.
  • Rakományszervezés és szállítmányok kezelése belső rendszerekben (Cello/FIS).
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal és statisztikai riportok készítése.

Téged keresünk, ha:

  • 1-2 éves tapasztalattal rendelkezel közúti fuvarszervezésben.
  • Kommunikációs szintű angol nyelvtudásod van szóban és írásban (a partnerekkel és a vezetőséggel való kapcsolattartáshoz).
  • Rugalmas vagy, és könnyen alkalmazkodsz a változó körülményekhez.
  • Magas szintű problémamegoldó képességgel rendelkezel.
  • Önállóan és precízen végzed a munkádat.
  • Nyitott vagy új ismeretekre.

Pozíció betöltéséhez előny, de nem feltétel:

  • Kínai vagy koreai nyelvtudás.
  • Multinacionális környezetben szerzett tapasztalat.
  • SAP vállalatirányítási rendszer ismerete.

Amit Partnerünk kínál:

  • Korrekt, szakmai szint alapján meghatározott alapfizetést adnak.
  • Teljesítményarányos bónusz lehetőséget, évente két alkalommal (meghatározott KPI-k elérése esetén félévente körülbelül minimum 1 havi alapbérnek megfelelő).
  • Cafeteria juttatást kínálnak, amelyet felhasználhatsz SZÉP kártyára és a Canteenban való étkezésre.
  • Lehetőséged nyílik globális szinten együttműködni partnereikkel, és betekintést nyerni a nemzetközi piacok működésébe.
  • Bejárási támogatást nyújtanak – céges buszjárattal.
  • Modern iroda és kellemes környezet vár Rád, ahol minden szükséges eszköz és támogatás rendelkezésedre áll.

Munkavégzés helye: Jászfényszaru

Munkaidő: Hétfőtől-péntekig 08:00-17:00 (Heti 1 napos Home Office lehetőség)

 

Ha felkeltette érdeklődésed a lehetőség, és szívesen csatlakoznál a Partnerünk csapatába, akkor jelentkezz frissített ANGOL, MAGYAR nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva: