Szeretnél belecsöppenni egy izgalmas, modern munkakörnyezetbe, ahol valódi tapasztalatot szerezhetsz, és mindezt rugalmas munkaidőben? Ha érdekel az adminisztráció, jól kezeled az Excelt, és angolul is tudsz, akkor partnerünknél a helyed!
Csatlakozz Partnerünk, a Rijk Zwaan Hungary Kft. fiatalos csapatához, és dolgozz Budapest szívében egy olyan cégnél, ahol a barátságos közeg és a fejlődési lehetőség garantált! Ne hagyd ki ezt a szuper lehetőséget – jelentkezz most, és kezdd el építeni a karriered már suli mellett az alábbi pozícióban:
ADMINISZTRATÍV GYAKORNOK
Amit Neked kínálnak?
- I. kerületi, jól megközelíthető iroda
- Korszerű környezet, barátságos közeg
- Tanulási lehetőség
- Részmunkaidős munkavégzés, határozott időtartamra
Leendő feladataid:
- A vállalat CRM rendszerében adatok ellenőrzése, pl. címek, telefonszámok, e-mail címek
- Adatok bevitele, rögzítése a rendszerbe
- Hiányzó adatok esetén egyeztetés az ügyféllel, főként telefonon
- Szkennelés
- Iratanyag lefűzése
- Egyéb adminisztratív segítségnyújtás
Rendelkezz az alábbiakkal a jelentkezéshez:
- Nappali tagozatos hallgatói jogviszony
- Táblázatkezelés, Excel haladó szintű kezelése
- MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
- Jó kommunikációs készség
- Precíz munkavégzés
- Jó problémamegoldó készség
- Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban, erre szükség lesz munkavégzés közben
Előnyt jelent a Számodra:
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
Munkavégzés helye, időpontja:
- I. kerület, BAH csomóponttól egy megállóra
- H-P, 8-16h között, rugalmasan, heti 10-20 órában, megegyezés kérdése
Kezdés:
- Szeptember/október.
Csatlakozz partnerünkhöz és szerezz értékes tapasztalatot egy nemzetközi környezetben! Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!