Szeretnél egy közel 120 fős, 28 éves múlttal rendelkező cégnél a választott HR szakmádban pályakezdőként tapasztalatot szerezni és hosszútávon fejlődni?
Ebben az esetben Téged keresünk, csatlakozz Megbízónkhoz azonnali munkakezdéssel és erősítsd a WELLTECH csapatát a következő munkakörben:
HR ASSZISZTENS
Az alábbi feladatok várnak Rád:
- HR adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentumok kezelése és rendszerezése
- Toborzási és kiválasztási folyamat támogatása: álláshirdetések elkészítése és közzététele, jelöltek telefonos előszűrése, interjúk szervezése
- Új munkavállalók beilleszkedésének támogatása, belépési folyamatok koordinálása, tájékoztatás és belépési dokumentumok előkészítése
- Kollégákkal, gyakornokokkal való kapcsolattartás, felmerülő kérdéseikben való szakmai támogatás
- HR nyilvántartó rendszer kezelése (HR Master) napi szinten
- Társosztályokkal való együttműködés és a HR generalista napi szintű támogatása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- HR szakirányú végzettség és legalább 1 éves releváns szakmai tapasztalat akár gyakornoki státuszban
- MS Office magabiztos használata (Word, Excel, Power Point)
- Jó kommunikációs képesség szóban és írásban
- Proaktív, precíz és önálló munkavégzés
- Megoldásorientált szemlélet, gyakorlatias gondolkodás
- Empatikus, nyitott személyiség
- Kiváló csapatjátékos
Megbízónk az alábbi juttatási csomaggal várja:
- Dinamikus HR szakmai fejlődési lehetőség a HR generalista mentor segítségével
- Hosszútávú munkalehetőség, alkalmazotti jogviszonyban Magyarország piacvezető épületautomatika cégénél
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Hangulatos irodai környezet
- Laptop, mobiltelefon magáncélú használatra is
Munkavégzés pontos helye:
- 1036 Budapest, Bécsi út 85.
Munkaidő:
- Teljes, 8 órás munkaidő (8.00-16.30)
Ha úgy érzed, rendelkezel ezekkel a tulajdonságokkal és szeretnél csatlakozni egy remek csapathoz, jelentkezz frissített önéletrajzoddal az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!