- Saját tulajdonú ingatlanok önálló bérbeadása
- Bejövő telefonhívások kezelése, érdeklődők, ügyfelek tájékoztatása
- Ingatlanok bemutatása
- Ajánlatok elkészítése és kiküldése
- Bérleti konstrukciók és feltételek kidolgozása és ügyfelekkel való egyeztetése
- Ártárgyalások menedzselése
- Ingatlanok adásvételének, hasznosításának döntés előkészítése, a teljes folyamat adminisztratív előkészítése és lebonyolítása
- Bérleti szerződések megkötésének menedzselése
- Az operatív folyamatokhoz kapcsolódó rendszeres adminisztratív folyamatok ellátása
- Heti és havi jelentések, riportok készítése
- Nyilvántartások létrehozása, naprakészen tartása
- Kapcsolattartás, egyeztetés a társosztályokkal, meglévő és leendő partnerekkel, ingatlanközvetítő cégekkel
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Legalább 3 év releváns tapasztalat ingatlanhasznosítás, ingatlankezelés területén
- Magas fokú kommunikációs és szervezői készség
- Önállóan és csapatmunkában is megállja helyét
- Hatékony munkaszervezés, precizitás, eredmény orientált látásmód
- Terhelhetőség
- B kategóriás jogosítvány
- Legalább 5 év releváns szakmai tapasztalat ingatlanhasznosítás, ingatlankezelés, portfóliómenedzsment területén
- Alapfokú gazdasági ismeretek
- Legalább középszintű angol nyelvtudás
- Teljes munkaidős alkalmazás
- Stabil szakmai és vállalati háttér
- Szabadon összeállítható cafetéria csomag (szép kártya, önkéntes pénztárak, stb.)
- Budapest, XIII. kerület