Partnerünk egy lengyel családi vállalkozás, a közép- és kelet-európai
régió egyik leggyorsabban növekvő ruházati vállalata.
 
Jelenleg 39 piacon vannak jelen, 5 kiváló ruházati márkával, több, mint 1700 üzletből álló
hálózattal, 24.000 munkahelyet teremtettek az elmúlt évtizedek során.
 
A minőség, az innováció és a divat iránti elkötelezettsége révén folyamatosan
formálja a ruházati ipart és szilárdan hisz abban, hogy a fejlődés
és az együttműködés kulcsfontosságú az eredményességhez.
 
Ha te is ebben hiszel, akkor add le jelentkezésed az alábbi pozícióba:
 
REGIONÁLIS HR SPECIALISTA

Leendő feladataid lesznek on-site modellben:
  • Új munkatársak toborzásának megszervezése - jelöltek kiválasztása, interjúk lebonyolítása és megfelelő jelöltek kiválasztása a megbízott régió különböző pozícióira
  • Képzések előkészítése, szervezése és aktív részvétel az új munkatársak betanításának megszervezésében
  • Tehetséges munkatársak kiemelése/elismerése és fejlesztése
  • Munkaügyi feladatok ellátása (felmondások kezelése)
  • Szoros együttműködés a HR osztályon belül, részvétel a személyi folyamatok kialakításában, azok megvalósításában, módosításában, aktív részvétel stratégiai és koncepcionális tevékenységekben
  • Regionális vezetőkkel kapcsolattartás
  • Országos szintű üzletlátogatás
  • A lengyel központi csapat támogatása (dokumentumok, projektek fordítása stb.)
  • Aktív részvétel a céges rendezvények szervezésében
  • Rendszeres személyi riportok készítése
Megbízónk elvárásai:
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség HR területen
  • Legalább 3 éves tapasztalat HR generalistaként vagy business partner pozícióban
  • Aktív erős kommunikáció képes angol nyelvtudás (a napi munkavégzéshez elengedhetetlen szóban és írásban is, a központi kommunikáció angolul zajlik)
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Magabiztos munkaügyi ismeretek (felmondások kezelése)
  • B kategóriás jogosítvány (utazási hajlandóság)
Előnyként vesszük, ha rendelkezel:
  • Kereskedelmi cégnél szerzett tapasztalattal
  • On-site tapasztalat

Amit kínálnak Neked:

  • Tapasztalathoz és piaci igényekhez illeszkedő alapfizetés
  • Éves bónusz, mely a KPI-ok teljesítésétől függ
  • Céges autó biztosított a munkavégzéshez, hogy az üzletek látogatása gyorsabban és gördülékenyebben menjen
  • Laptopot és a mobiltelefont a munkavégzéshez, amit magáncélra is használhatsz
  • Parkolóhely biztosított irodájuknál, így nem okoz gondot a parkolás
A munkavégzésről további részletek:
  • Iroda helye: Budapest, XIII. kerület - és a boltok országos látogatása (heti 1-2 nap irodában, többi a boltokban)
  • Munkaidő: Hétfőtől-péntekig napi 8 óra, rugalmas munkarendben
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed,
küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat
az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!