Partnerünk több, mint 10 éve dinamikusan fejlődő vállalat, akik irodák kialakításától
és berendezésétől azok üzemeltetetésén át szolgáltatások teljes körét nyújtják
ügyfeleiknek, különös tekintettel az informatikai megoldásokra.
 
Otthonosan mozognak azokon a területeken, amelyek elengedhetetlenek a modern,
minden igényt kielégítő irodai munkahelyek létrehozásához.
 
Számukra keresünk az irodai informatikai hálózatok-, szerverkörnyezetek
telepítésében jártas új munkatársat az alábbi pozícióba:
 
IT TECHNIKUS / ADMINISZTRÁTOR

Feladatok, kötelezettségek:
  • Céges belső informatikai rendszer üzemeltetése,
  • Belső informatikai rendszer monitorozása és napra készen tartása,
  • Belső mentési rendszer kezelése és felügyelete,
  • Meglévő és új informatikai eszközök telepítése, beüzemelése,
  • Levelezési rendszer felügyelete,
  • Munkavégzéshez szükséges szoftverek telepítése,
  • Hardver- és szoftverproblémák diagnosztizálása, hibajavítás,
  • Szerződött ügyfelek informatikai rendszerének implementálása és üzemeltetése,
  • Ügyfelek informatikai igényeinek felmérése és pontosítása (ajánlatok műszaki részének összeállítása), presales tevékenységek,
  • Partnerektől beszerzett eszközök szállítása,
  • Ügyfelek felé eszközök kiszállítása,
  • O365 környezet üzemeltetése.
A munkakör betöltéséhez szükséges végzettség, ismeretek, készségek:
  • Minimum középfokú informatikai végzettség,
  • 1-3 éves szakmai tapasztalat IT rendszergazdaként vagy hálózati adminisztrációs területen, preferáltan Microsoft környezetben,
  • Minimum alapfokú (szakmai) angol nyelvtudás írásban és szóban,
  • B kategóriás jogosítvány,
  • Határozott fellépés.
Amit kínálnak:
  • Versenyképes fizetés és juttatások,
  • 13. havi bér céges éves eredménytől függően,
  • Rendszeres utalás SZÉP kártyára,
  • Medicover egészségbiztosítás próbaidőt követően,
  • Képzéseken, konferenciákon való részvétel,
  • Jellemzően havonta egyszer céges rendezésű, közös programok lehetősége,
  • Gyümölcsnap heti rendszerességgel,
  • Ingyenesen fogyasztható üdítő, kávé, tea az irodában,
  • Családbarát munkahely,
  • Rugalmasság.
Munkavégzés pontos helye:
  • Jelenleg Budapesten, a IV. kerületben található az irodájuk, azonban szeptembertől a X. kerületben folytatják a működésüket.
Munkaidő:
  • Hétfőtől péntekig, 08:00-16:30-ig, de alapvetően rugalmas beosztásban.
Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunka bérigényét tartalmazó magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!