Szeretne egy megbízható, 35 éves múlttal rendelkező hulladékgazdálkodással
foglalkozó multinacionális cégnél dolgozni, ahol cél a fenntarthatóság,
környezettudatosság, és a hulladék nélküli ipari termeléshez való hozzájárulás?
 
Ha karriercéljai mellett számára is fontos a munkája által teremtett érték,
és egy élhetőbb bolygó, akkor a Saubermachernél a helye!
 
Cégük törekszik arra, hogy a partnerei által kibocsátott
hulladékok 100%-át hasznosítani tudják.
 
Változatos és izgalmas feladatok mellett folyamatos
fejlődési lehetőségeket biztosít munkavállalói számára.
 
Náluk fontos a munka-magánélet egyensúlya, és hogy mindenkinek
hosszútávú, biztos munkahelyet nyújtsanak.
 
Vegyen részt cégük törekvéseiben és legyen közös céljuk
egy fenntartható és jobb élet az alábbi pozícióban:
 
MOHU ADMINISZTRÁTOR

 
Pozícióhoz kapcsolódó főbb feladatok:
  • Koncessziós hulladékok kezelésének rögzítése saját vállalatirányítási rendszerben
  • MOHU Partner Portál kezelése, készletek, szállítások adatainak rögzítése
  • Számlázásban való részvétel (teljesítésigazolások, számlamellékletek összeállítása)
  • Heti/havi jelentések összeállítása
  • A feladatkörhöz tartozó ügyekben munkatársakkal, telephelyekkel napi szintű kapcsolattartás
Téged keresnek, amennyiben:
  • Rendelkezel középfokú végzettséggel
  • Szereztél már korábban adminisztrációs munkakörben tapasztalatot
  • Magabiztosan használod az Excelt
  • Jó kommunikációs képességgel rendelkezel
  • Precíz és proaktív személyiséged van
Előnyt jelent, ha:
  • Rendelkezel hulladékgazdálkodási tapasztalattal
Amit kínálnak:
  • Hosszú távú, biztos munkalehetőség
  • Versenyképes fizetés
  • Havi cafetéria
  • Munkába járási támogatás
  • Személyes-és szakmai fejlődési lehetőség
  • Kellemes munkahelyi környezet, támogató- jó hangulatú csapat
Munkavégzés pontos helye és típusa:
  • Budaörs
  • Teljes munkaidős
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet és
szívügyed a környezettudatos élet, akkor várjuk lehetőleg
fényképes önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!