Szereti hatékonyan intézni az ügyeket?
Talpraesett és aktív személynek tartja magát?
Akkor ez a hirdetés Önnek szól!
 
Partnerünk a Rubin-K Kft. egy idegenforgalommal foglalkozó vállalkozás.
A munkakör a Rubin-K Kft. és a kapcsolt vállalkozásainak
(kisebb projektcégek) ügyintézésére vonatkozik.
 
Budapest XI. kerületi székhelyükre keresnek új kollégát az alábbi pozícióba:
 
IRODAVEZETŐ

Feladatkörök:
  • Céges dokumentációk kezelése, rendezése, iktatása,
  • Számlák kiállítása, kifizetések nyomon követése, utalások előkészítése,
  • Munkaügyi feladatok ellátása,
  • Telephellyel kapcsolatos ügyintézések,
  • Pályázatok kezelése, azzal kapcsolatos ügyintézés,
  • Árajánlatok beszerzése, lehetséges beszállítók keresése,
  • Ügyvezető által delegált egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
Elvárások:
  • Minimum középfokú végzettség,
  • Irodavezető munkakörben szerzett 1-3 év tapasztalat,
  • MS Office programok ismerete, Excel (kimutatások, egyszerűbb pénzügyi függvények ismerete),
  • Munkaügyi tapasztalat,
  • Önálló munkavégzés,
  • Tulajdonosi szemlélet,
  • Precizitás, rugalmasság.
Juttatások:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés,
  • Modern munkakörnyezet,
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (céges telefon, laptop).
A munkavégzés pontos helye:
  • Budapest, XI. kerület.
Munkaidő:
  • Hétfőtől péntekig napi 8 óra, (heti 1-2 nap Home Office lehetőséggel).
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, kérem küldje el nekünk magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!