- Céges dokumentációk kezelése, rendezése, iktatása,
-
Számlák kiállítása, kifizetések nyomon követése, utalások előkészítése,
-
Munkaügyi feladatok ellátása,
-
Telephellyel kapcsolatos ügyintézések,
-
Pályázatok kezelése, azzal kapcsolatos ügyintézés,
-
Árajánlatok beszerzése, lehetséges beszállítók keresése,
- Ügyvezető által delegált egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
-
Minimum középfokú végzettség,
-
Irodavezető munkakörben szerzett 1-3 év tapasztalat,
-
MS Office programok ismerete, Excel (kimutatások, egyszerűbb pénzügyi függvények ismerete),
-
Munkaügyi tapasztalat,
-
Önálló munkavégzés,
-
Tulajdonosi szemlélet,
-
Precizitás, rugalmasság.
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés,
- Modern munkakörnyezet,
- Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (céges telefon, laptop).
- Budapest, XI. kerület.
- Hétfőtől péntekig napi 8 óra, (heti 1-2 nap Home Office lehetőséggel).