Szeretnél egy dinamikus, nemzetközi környezetben dolgozni, ahol analitikus gondolkodásodat és logisztikai tapasztalataidat magasabb szintre emelheted?

Partnerünknél izgalmas és kihívást jelentő projektekben vehetsz részt, ahol újító megoldásokat dolgozhatsz ki és valósíthatsz meg!

Partnerünk egy vezető nemzetközi elektronikai vállalat, mely speciális műszaki termékek gyártása mellett innovatív logisztikai megoldások fejlesztésével és alkalmazásával is foglalkozik világszerte.

 

Dinamikusan bővülő csapatuk legújabb tagját keressük az alábbi pozícióba:

SENIOR ÁRAZÁSI KOORDINÁTOR (LOGISZTIKAI TERÜLET)


Az alábbi feladatok várnak Rád:

  • A meglévő partnerek teljesítményének és pénzügyi hátterének alapos elemzése.
  • Jelentések írása, megállapítások értékelése, az eredmények előterjesztése a területi vezetőnek.
  • A partnerek marketingstratégiáinak meghatározása és támogatása.
  • Változó piaci trendek azonosítása és mérési eszközök kidolgozása.
  • Megfelelő értékesítési és eladási árak meghatározása a vásárlói forgalom növelése érdekében.
  • Értékesítési trendek összehasonlítása az előző időszakokkal, és a csökkenés vagy növekedés okainak meghatározása.
  • Hitelértékelés, jogi felülvizsgálati segítségnyújtás, beszerzési folyamatok támogatása.
  • Partnerek tevékenységének és teljesítményének folyamatos ellenőrzése.
  • Partnerek látogatásának megszervezése és az ügyféllátogatásokban való részvétel.
  • Napi operatív feladatok és folyamatok rögzítése e-mailben és belső rendszerben.

 

Szükséges a pozíció betöltéséhez:

  • Minimum középfokú végzettség.
  • 3-5 év szakmai tapasztalat logisztikai területen.
  • Haladó szintű Excel tudás (különösen Pivot tábla készítés).
  • Angol nyelvtudás szóban és írásban (partnerekkel való kapcsolattartáshoz).

 

Pozíció betöltéséhez előny, de nem feltétel:

  • Kínai vagy koreai nyelvtudás.
  • Multinacionális környezetben szerzett tapasztalat.
  • SAP vállalatirányítási rendszer ismerete.

 

Amit Partnerünk kínál:

  • Korrekt, szakmai szint alapján meghatározott alapfizetést adnak.
  • Teljesítményarányos bónusz lehetőséget évente két alkalommal (meghatározott KPI-k elérése esetén félévente körülbelül minimum 1 havi alapbérnek megfelelő).
  • Cafeteria juttatást kínálnak, amelyet kérhetsz SZÉP kártyára vagy bérben való kifizetéssel.
  • Lehetőséged nyílik globális szinten együttműködni partnereikkel, és betekintést nyerni a nemzetközi piacok működésébe.
  • Bejárási támogatást nyújtanak (üzemanyag vagy bérlet).
  • Modern iroda és kellemes környezet vár Rád, ahol minden szükséges eszköz és támogatás rendelkezésedre áll.
  • Heti 1 napos Home Office lehetőséget nyújtanak.

 

Munkavégzés helye: Budapest 13. kerület (Göncz Árpád metrómegállóhoz közel)

 

Ha felkeltette érdeklődésed a lehetőség, és szívesen csatlakoznál a Partnerünk csapatába, akkor jelentkezz frissített ANGOL, MAGYAR nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva: