Megbízónkhoz keresünk új munkatársat a következő munkakörbe:
 
HR MUNKATÁRS

Feladatok:
  • Álláshirdetések előkészítése, jelentkezők előszűrése, interjúk megszervezése
  • Beléptetéshez, kiléptetéshez és egyéb változásokhoz kapcsolódó dokumentációk kezelése, valamint esetleges egyeztetések lebonyolítása
  • HR folyamatok kezelése, támogatása
  • Munkaügyi adatokat tartalmazó adatbázisok naprakész vezetése
  • A foglalkoztatással kapcsolatos változások kezelése, a szükséges HR dokumentumok előkészítése és a változások adminisztrációja a munkajogi követelményeknek megfelelően
Elvárások:
  • Személyügyi adminisztrációs tapasztalat
  • Középfokú iskolai végzettség
  • Magabiztos Excel-tudás
  • Megoldásfókuszú megközelítés
  • Ügyfélorientált személyiség
  • Multitasking képesség
Előnyt jelent:
  • Érvényes nemzetbiztonsági szakvélemény
Munkavégzés pontos helye:
  • Budapest
Amennyiben az álláslehetőségünk felkeltette az érdeklődését,
küldje el számunkra lehetőleg magyar nyelvű fényképes önéletrajzát az alábbi
„JELENTKEZÉS” gombra kattintva!