Ügyfelünk egy német tulajdonban lévő, 135 éves múltra visszatekintő orvosi és biztonságtechnológiai termékeket gyártó cég. Céljuk a kórházak, a tűzoltóságok, a mentőszolgálatok, a kormányzati szervek, valamint a bányászat és az ipari munkavállalók támogatása. Világszerte több, mint 190 országban vannak jelen.
 
Jelenleg a szerviz csapatuk támogatására keressük új kollégájukat
 
SZERVIZ ASSZISZTENS
 
pozícióba.

Leendő legfőbb feladataid:
  • Nyilvántartások vezetése
  • Szerződések kezelése, ellenőrzése, előkészítése
  • Adatbázis karbantartás
  • Számlázás
  • Szerviz anyag rendelések kezelése 
  • Ügyfélkapcsolati teendők ellátása (megrendelt és/vagy szervizelt áru átadás-átvételének bonyolítása) 
  • Ügyviteli rendszerben (NAVISION) megrendelési folyamat kezelése 
  • CRM rendszer használat 
  • Kimutatások készítése Excelben
  • Egyéb ad-hoc feladatok
Az alábbi feltételekkel várjuk jelentkezésed:
  • Középfokú végzettséggel rendelkezel (preferáltan kereskedelmi vagy közgazdasági)
  • Szereztél 2-3 éves tapasztalatot back office munkakörben (pl.: kereskedelmi adminisztrátorként, műszaki adminisztrátorként, partnerkapcsolati munkatársként)
  • Középszinten kommunikálsz angolul (az anyavállalati kollégákkal való kapcsolattartás során használatos)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel
  • Magabiztosan kezeled az Excelt 
Előnyt jelent, de nem feltétel:
  • Felsőfokú végzettség
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
Amit Partnerünk kínál:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • Bónusz: éves jövedelem kb. 10%-a
  • Edenred juttatás
  • Utazás és-, bérlettámogatás
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop és mobiltelefon)
Munkavégzés helye és ideje: 
  • Budapest, XIII. kerület - a Magyar Vasúttörténeti Park közelében
  • Hétfő-csütörtök: 8:00-17:00, péntek: 8:00-14:30
Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődésedet, küldd el friss önéletrajzod a Jelentkezés gombra kattintva!