Az alábbi feladatok várnak majd Rád:
- Termékeik és szolgáltatásaik népszerűsítése új és meglévő ügyfeleink számára. Ügyfelek megismerése a magasabb ügyfélélmény elérése érdekében.
- Megújítási tárgyalások szervezése és lebonyolítása (ártárgyalás). Ügyfélkapcsolatok feltérképezése, hálózat építő eseményeken való részvétel.
- Vendégek és ügyfelek fogadása, tárgyalóba való kisérése és informatikai háttér biztosítása (Wifi, AV). Tárgyalók foglalása, bekészítések előkészítése. Belépőkártyák, beléptetés, házüzemeltetés ügyintézése.
- Ügyfelek igényeinek kielégítése, ki és be költöző mozgásaik segítése, koordinálása.
- Számlázási csapattal kapcsolattartás, kintlévőség kezelés. Hózáró, összegző értekezleteken részvétel, riportok készítése.
A pozíció betöltéséhez szükséged lesz:
- Legalább 1-3 év tapasztalat vezető recepciós, irodavezető vagy más releváns pozícióban.
- Minimum középfokú végzettségre.
- Magabiztos középfokú angol nyelvtudásra (szóban és írásban - partnerekkel és vállalaton belüli kapcsolattartáshoz).
- Felhasználói szintű MS Office ismeretre.
- Proaktív, önálló személyiségre.
- Jó kommunikációs és ügyfélkezelési képesség.
- A munkához való felelősségteljes és kitartó hozzáállára.
Amivel megbecsülik munkádat:
- Tapasztalat függvényében meghatározott alapfizetés.
- Teljesítményarányos negyedéves jutalék.
- Cégteljesítménytől függő negyedéves bónusz.
- Cafeteria.
- Fejlődési lehetőség.
- Utazási költségtérítés.
- Dinamikus, fiatalos csapat.
- Önálló munkavégzés lehetősége.
- Kiemelkedően professzionális és igényes irodai környezet.
Munkavégzés helye: Pécs
Munkaidő: Hétfőtől - péntekig, 9:00-18:00
Amennyiben felkeltette az érdeklődésed a lehetőség, várjuk jelentkezésed angol nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva: