Partnerünk az SGS Hungária Kft. a világ vezető független vizsgáló, ellenőrző és tanúsító
vállalatának részeként Magyarországon több, mint 3 évtizede dolgoznak egy jobb,
biztonságosabb és összetartóbb világért a szolgáltatási szektor minden területén.
 
Most hozzájuk keresünk új munkatársat az alábbi munkakörbe:
 
ADMINISZTRÁTOR / RECEPCIÓS

 
Leendő feladatok:
  • Front office feladatok ellátása (vendégek fogadása, telefonok kezelése)
  • Bejövő-kimenő postai/futár küldemények és számlák kezelése
  • Kapcsolattartás szolgáltató cégekkel
  • Árajánlatok, szerződések előkészítése aláírásra
  • A laboratóriumba érkező minták átvétele
  • A mintákkal kapcsolatos iktatás, valamint számítógépes adatrögzítés
  • Vizsgálati minták továbbítása a részlegek felé
  • Szükséges jogszabályok, szabványok, egyéb normatív dokumentumok rendszeres figyelése, gondozása
  • Alvállalkozók, együttműködő partnerek felé a vizsgálati paraméterek ismertetése
Pozíció betöltéséhez szükséges:
  • Legalább középfokú végzettség
  • Angol nyelvtudás
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
  • Rugalmasság
  • Pontosság, precizitás
Előnynek számít:
  • Laboratóriumban szerzett adminisztratív tapasztalat
Amit kínálnak Neked:
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Stabil, nagyvállalati háttér
  • Megbízhatóság
  • Korrekt fizetés, juttatások
Munkavégzés pontos helye:
  • Nyíregyháza
Amennyiben az álláslehetőség felkeltette az érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű
önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!