- Meglévő- és új ügyfeleid érdeklődéseinek kezelése, szakmai tanácsadás, majd folyamatos kapcsolattartás
- Bejövő árajánlataik, megrendeléseik teljes körű ügyintézése és adminisztrációja, majd megrendelések után követése
- Önálló döntéshozatal árkalkulációs és adminisztratív ügyekben
- Cél: Elégedettségen alapuló hosszútávú együttműködés kialakítása és fenntartása partnereiddel
- Precizitás, kiváló adminisztrációs készség
- Jó kommunikációs (kapcsolatteremtő- és tárgyalási-) készség
- Rugalmas, megnyerő személyiség
- Sikerorientált, kezdeményező/proaktív hozzáállás
- Középszintű, tárgyalóképes angol és/vagy német és/vagy román nyelvtudás (szóban, írásban)
- 1-3 év tapasztalat értékesítési/kereskedelmi/ügyfélszolgálati területen
- Jogosítvány
- Heti 1 nap Home Office - ehhez telefont, laptopot biztosítanak
- Az alapbéren felül teljesítmény alapú jutalékot (évente többszöri bónuszkifizetés)
- Stabil, kiszámítható munkaadói hátteret magyar tulajdonú családi cégcsoportnál, akár azonnali kezdéssel
- Professzionális, egyben családias munkakörnyezetet, tágas, világos irodával
- Felelősségteljes, változatos munkakört
- Szakmai képzések, tréningek lehetőségét
- Rendszeres céges rendezvényeket, csapatépítőket, sikerek közös megünneplését
- Minden hétvége szabad, munkaidőn kívül soha nem keresnek
- Céges étkező
- Ingyen kávé
- Zuhanyzási lehetőség
- Kerékpártároló
- Parkoló
- 1097 Budapest, Gubacsi út 61. (23, 54, 55 busz Beöthy utca 2B., és 51-es villamos magyar aszfalt megálló - Rákóczi híd Pesti hídfőjéhez közel)