Megbízónk átfogó logisztikai szolgáltatásokat nyújt elsősorban közép- és kelet-európai partnereiknek, beleértve a nemzetközi termékszállítást, vámkezelést és raktározást.
A cég 1992-ben alakult Magyarországon.
 
Ha anyanyelvi és/vagy tárgyalóképes szinten tudsz kínaiul és magyarul beszélni, illetve angol nyelvtudásod is kommunikációképes, akkor ez a lehetőség Neked szól!
 
Értékesítési csapatuk bővítése szempontjából új kollegájukat keressük
 
SALES ASSZISZTENS
 
pozícióba.
 
Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Feladataid lennének:
  • Részvétel ajánlatadási folyamatokban
  • Partnerekkel történő kapcsolattartás és időpontok egyeztetése
  • E-mailek és telefonhívások kezelése leginkább kínai, de angol és magyar nyelven is
  • Kommunikáció a partnerekkel (többségében kínai nyelven)
  • Tolmácsolás kínai nyelven a partnerek és a cég között (magyar és angol nyelvről)
  • Fordítás kínaira pl. Tender anyagok fordítása
Ideális jelölt vagy, ha:
  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezel
  • Anyanyelvi és/vagy tárgyalóképes szinten tudsz kínaiul és magyarul beszélni, illetve angol nyelvtudásod is kommunikációképes
  • Felhasználói szintű számítógépes ismereteid vannak (MS Office)
  • B kategóriás jogosítvány és vezetői tapasztalat megléte
Előnyként vett:
  • Felsőfokú gazdasági végzettség
  • Autóipari vagy logisztikai területen szerzett tapasztalat
Amit nyújtunk számodra:
  • Kiemelkedő, tapasztalathoz igazított bérezés
  • Céges autó biztosítása a munkavégzéshez
  • További szükséges munkaeszközök biztosítása - mobiltelefon, laptop
  • Cafeteria havi nettó 20 000Ft - SZÉP kártya
  • Havi bónusz - teljesítménytől függően
  • Home office lehetőség- heti 2 nap
  • Képzési lehetőségeket külföldön
Munkavégzés helye:
  • Esztergom - a vasútállomástól 15 perc séta
Munkavégzés ideje:
  • Hétfőtől - péntekig 8:00-16:30
Amennyiben érdekel a pozíció, küldd el friss szakmai önéletrajzodat MAGYAR és ANGOL nyelven a JELENTKEZÉS gombra kattintva!