Szeretne egy prémium autókkal foglalkozó cégnél dolgozni?
Precízen és önállóan végzi a munkáját, és egy stabilan fejlődő cégnél képzeli el a jövőjét?
Akkor ez a lehetőség Önnek szól!
 
Partnerünk flottakezeléssel és gépjárművek hosszú távú bérbeadásával foglalkozó vállalkozás,
melyhez ügyfeleik az alapszolgáltatásokon túl kiegészítő szolgáltatásokat vehetnek igénybe.
 
Német anyavállalatuk magyarországi képviseletét kizárólagosan látják el.
 
Hozzájuk keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:
 
IRODAI ASSZISZTENS

Főbb feladatok:
  • Gépjárművekkel kapcsolatos bírságok, szabálysértések kezelése,
  • Bírságokkal, szabálysértésekkel kapcsolatos ügyek intézése,
  • Beérkező számlák rendszerbe történő rögzítése, szkennelése, iktatása,
  • Bejövő-kimenő postakönyv vezetése, bejövő levelek bontása, rögzítése, iktatása, szortírozása napi szinten,
  • Céges küldemények (levelek) postán történő feladása heti néhány alkalommal,
  • Irodai telefon kezelése, ügyfelek tájékoztatása,
  • Recepciós feladatok ellátása,
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.
Az álláshoz tartozó elvárások:
  • Legalább középfokú végzettség,
  • 1-3 év irodai asszisztensként szerezett tapasztalat,
  • MS Office programok felhasználó szintű ismerete (Excel, Word),
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés,
  • Megbízhatóság,
  • Gyakorlatias, pozitív, csapatjátékos személyiség,
  • Jó együttműködő készség, stressz tűrő képesség, lelkiismeretes, hatékony munkavégzés.
Előnyt jelent:
  • Pénzügyi végzettség,
  • Angol vagy német alapfokú nyelvtudás.
Amit kínálnak:
  • Pozícióhoz illeszkedő jövedelem,
  • Hosszú távú, biztos munkahely, egy dinamikusan fejlődő vállalatnál,
  • Alkalmazotti jogviszony,
  • Bejárástámogatás BKK-bérlettel,
  • Modern munkakörnyezet, kiváló csapatszellem.
Munkavégzés pontos helye:
  • Budapest, XIII. kerület.
Munkaidő:
  • Hétfőtől péntekig, napi 8 óra.
Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunka magyar nyelvű szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!