Közel áll hozzád a pénzügy komplex világa?
Szívesen vennél részt egy nagyvállalat pénzügyi tervezésének visszamérésében?
 
Ez a lehetőség Neked szól!
 
Partnerünk egy vezető nemzetközi elektronikai vállalat, mely speciális műszaki termékek gyártása mellett innovatív logisztikai megoldások fejlesztésével és alkalmazásával is foglalkozik világszerte.
 
A vállalat egy izgalmas projekten dolgozik, amelynek fókuszában a pénzügy és kontrolling automatizációja áll. Most support csapatuk új munkatársát keressük az alábbi pozícióba:
 
PÉNZÜGYI ELEMZŐ

Az alábbi feladatokban számít Rád a csapat:
  • Havi, negyedéves és éves zárásokban való közreműködés.
  • Cash flow előrejelzés, üzleti tervezés támogatása, havi / negyedéves / éves riportok elkészítése.
  • Működési költségek nyomon követése, elhatárolások kalkulációja, elemzések automatizálása, új adatbázisok és riportok kialakítása.
  • Terv, tény és előrejelzési adatok elemzése, eltérések azonosítása.
  • Rendszeres kapcsolattartás a társosztályokkal, belső és külső adatszolgáltatás támogatása.
A pozícióhoz szükséges feltételek:
  • Felsőfokú végzettség, preferáltan gazdasági/pénzügyi-számviteli szakirányon.
  • 2 év releváns pénzügyi tapasztalat és rálátás a kontrolling területre.
  • Legalább középfokú, magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban (a központtal történő napi szintű kapcsolattartáshoz szükséges).
  • Magabiztos Excel tudás – függvények ismerete.
  • Nagyfokú önállóság, pontos, precíz munkavégzés.
Nagy előnyt jelent a pozícióhoz:
  • Kínai vagy koreai nyelvtudás.
  • Logisztikai, szállítmányozási vállalatnál pénzügyi kontrolling feladatok ellátásában szerzett tapasztalat.
  • Multinacionális környezetben szerzett tapasztalat.
  • SAP vállalatirányítási rendszer ismerete.
Amit Partnerünk kínál és amire mindenképp számíthatsz náluk:
  • Kiemelkedő szakmai fejlődési- és karrierlehetőséget kínálnak biztos nemzetközi háttérrel.
  • Erős szakmai támogatás a csapat és társosztályok részéről.
  • A pozícióhoz illeszkedő alapbéren felül kiemelt Cafeteria juttatást kínálnak (opcionálisan választható felhasználásra).
  • Évente két alkalommal teljesítményarányos bónuszt (meghatározott egyéni KPI-k elérése szerint) - félévente körülbelül minimum 1 havi alapbérnek felel meg.
  • Bejárásodat támogatják (üzemanyag vagy bérlet), emellett home office is biztosított (általában heti 1 nap a Home Office aránya).
  • Irodájukban korszerű, kellemes környezetben telnek a napok és minden szükséges eszköz, valamint támogatás a rendelkezésére fog állni.
Munkavégzés helye: 1138 Budapest, Gateway Office Park
 
 
Jelentkezz az alábbi gombra kattintva ANGOL nyelvű önéletrajzod csatolásával: