RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Komárom-Esztergom megye

Munkaterület: Szállítás, Beszerzés, Logisztika

Elvárt végzettség: Szakközépiskola / Technikum, Gimnázium

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Partnerünk a Maragoni Zrt. 2019. óta működő, modern technológiával felszerelt
élelmiszergyártó üzem. Fő profiljuk a mozzarella sajtok gyártása.
 
Fiatalos, családias hangulatú csapatukba keresünk most új munkatársat
a következő munkakörbe:
 
RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR
 
Feladatok:
  • Raktárkezelő rendszer üzemeltetése
  • Áruátvétel és kiadás és ezek dokumentálása
  • Készletellenőrzés, leltározás
  • Raktári dokumentáció (CMR, szállítólevelek szakszerű kitöltése, EKAER rendszer használata)
Elvárások:
  • Raktári adminisztrációban szerzett legalább 2-3 év munkatapasztalat
  • „B" kategóriás jogosítvány és saját autó
  • Középfokú számítógépes ismeretek (MS Word, Excel, raktárkezelő program ismerete)
  • Önálló és problémamegoldó munkavégzésre való képesség
  • Gyors, pontos munkavégzés
Amit kínálnak:
  • Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaszerződés
  • Utazási támogatás
  • Munkaruha
  • Modern munkakörnyezet
Munkaidő:
  • Rugalmas munkabeosztás
Munkavégzés pontos helye:
  • 2900 Komárom
Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar nyelvű önéletrajzát
az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Informatika, Telekommunikáció | Budapest

Megbízónk reklám- és ajándéktárgyak forgalmazásával és emblémázásával foglalkozó vállalat. Hozzájuk keresünk új munkatársakat csapatukba teljes munkaidőben az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 3 nap múlva
Szállítás, Beszerzés, Logisztika | Pest megye

Partnerünk idén immár 31 éves, Magyarország EU csatlakozása óta a közúti fuvarozásra koncentrál. Alapítása és folyamatos fejlődése sikeres nemzetközi együttműködés eredménye, az alapítás óta sokszorosára növekedett szervezetet ma is kifejezetten családias hangulatú, a KKV-k lelkivilága jellemzi. Hozzájuk keresünk új kollégát az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 3 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Partnerünk több, mint 10 éve irodai megoldásokat szállít ügyfeleinek: informatika és irodatechnika, iroda kialakítás-felújítás-belsőépítészet, valamint üzemeltetés-karbantartás fókusszal. Otthonosan mozognak azokon a területeken, amelyek elengedhetetlenek a modern, minden igényt kielégítő irodai munkahelyek létrehozásához. Bővülő csapatukba keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 17 nap múlva