Az alábbi feladatok várnak majd Rád:
- Értékesítési stratégia meghatározása és végrehajtása (vállalat irodahelységeinek értékesítése).
- A teljes értékesítési ciklus felügyelete, a lehetőségek felismerésétől a sikeres üzletkötésig.
- A promóciós és hálózatépítő események és tevékenységek végrehajtása.
- Az értékesítési teljesítmény maximalizálása a területére vonatkozóan, meghatározott KPI-k teljesítése.
- Rendszeres kapcsolattartás a potenciális és meglévő ügyfelekkel, a leadek kezelése (hideg és meleg leadek alapján).
- Az ügyfelek igényeinek felmérése, ajánlatok elkészítése.
A pozíció betöltéséhez szükséged lesz:
- Legalább 1-2 év szolgáltatásértékesítési tapasztalatra.
- Minimum középfokú végzettségre.
- Magabiztos középfokú angol nyelvtudásra (szóban és írásban - partnerekkel és vállalaton belüli kapcsolattartáshoz).
- Felhasználói szintű MS Office ismeretre.
- Proaktív, önálló személyiségre.
- A munkához való felelősségteljes és kitartó hozzáállára.
A jelentkezésnél előny:
- Biztosítás vagy ingatlan értékesítésben szerzett tapasztalat.
Amivel megbecsülik munkádat:
- Tapasztalat függvényében meghatározott alapfizetés.
- Teljesítményarányos negyedéves bónusz (felső határ nélkül).
- Cafeteria.
- Fejlődési lehetőség.
- Dinamikus, fiatalos csapat.
- Önálló munkavégzés lehetősége.
- Kiemelkedően professzionális és igényes irodai környezet.
Munkavégzés helye: Budapesten a 12 irodaházuk egyikében (pontos helyszín saját döntés kérdése).
Munkaidő: Hétfőtől - péntekig, 9:00-18:00
Amennyiben felkeltette az érdeklődésed a lehetőség, várjuk jelentkezésed angol nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva: