Milyen feladatokban számítunk a segítségedre?
- Adminisztrációs rendszerünkbe (CRM rendszer) feltöltött cégadatok frissítése
- Felvitt kapcsolattartók telefonos elérése, tájékoztatás adása toborzó szolgáltatásainkról, friss információk megszerzése adott vállalat toborzási igényeit felmérve
- Értékesíteni nem kell, a cél az adatok frissítése
Elvárásaink:
- Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
- Jó kommunikációs készség és értékesítési affinitás
- Monotonitás tűrés, precizitás
Ami számunkra előnyt jelent:
- Középszintű angol nyelvtudás
- Ügyfélszolgálati/ vendéglátói (személyes vagy telefonos) munkakörben szerzett tapasztalat
- Toborzásban / kiválasztás területén való jártasság
Amit kínálunk mindezért cserébe:
- Minimum 20 óra/ hét vállalása, rugalmas beosztásban (a beosztásodat Te írod)
- Nyitott, támogató csapattal dolgozhatsz együtt
- Modern, jól felszerelt munkakörnyezet
- Home office lehetőséget biztosítunk már a betanítás ideje alatt is
- Munkád megbecsülése mind erkölcsileg mind anyagilag
- Közös csapatprogramok
- Új kihívások és lehetőségek
Munkaidő:
- A beosztásodat Te írod, viszont 08:30 - 17:00 közötti munkarendben fogsz tudni dolgozni
Munkavégzés helye:
- Budapest, XI. kerület a betanulás ideje alatt, majd Home Office.
Mi történik majd a kiválasztás során?
Első körben telefonon egyeztetünk veled, lesz néhány kérdésünk hozzád. Ha ott megfeleltél, eljössz hozzánk és beszélgetünk. Irodánk a XI. kerületben található egy csendes, kertvárosi utcában. A személyes találkozón két gyors teszt megoldása után, felteszünk még néhány kérdést és megismerünk jobban. Minden esetben kapsz tőlünk visszajelzést – akkor is, ha nem téged választottunk valamiért.
Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődésedet, jelentkezz frissített önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva!