Az alábbi feladatok várnak majd Rád:
- Hosszútávú kapcsolatok kiépítése ügyfelekkel és partnerekkel a tanácsadási folyamatban és az értékesítés utáni szolgáltatásokban való részvétel révén;
- Árajánlatok készítése, az ajánlatok nyomon követése és továbbítása az ügyfelek részére;
- Promóciós, kollaborációs tevékenységek szervezése, irányítása;
- Minőségi terméktanácsadás az üzletben;
- Feladatok delegálása, szervezése a beosztott munkatársak részére;
- Az üzlet folyamatos gondozása, a hatékony és professzionális működés biztosítása érdekében;
- Szoros együttműködés a cég egyéb divízióival a professzionális munkavégzés érdekében;
- Készülékek, egyéb termékek és POS anyagok készletszintjének folyamatos nyilvántartása;
- Egyéb közvetlen vezetőtől érkező feladatok ellátása.
A pozíció betöltéséhez az alábbiakra lesz szükséged:
- Felsőfokú végzettség (OKJ-s, főiskolai vagy egyetemi szakon);
- Minimum 1-2 év releváns munkakörben szerzett tapasztalat üzletvezetőként;
- Értékesítésben szerzett tapasztalat;
- Minimum középfokú angol nyelvtudás, melyre a belső kommunikációhoz és a régiós kapcsolattartáshoz lesz szükséged;
- Jó problémamegoldás - erős elemző és szervezőkészség;
- Empatikus vezetői attitűd;
- Jó kommunikációs készség, határozott fellépés.
A pozíció betöltéséhez előnyt jelent:
- ERP (SAP) és CRM rendszerek ismerete
- Prémium kategóriás termékeket értékesítő üzlet vezetőjeként szerzett tapasztalat.
Amit Partnerünk kínál:
- A pozícióhoz illeszkedő, korrekt alapbér;
- Cafeteria;
- Negyedéves bónusz;
- Éves teljesítményarányos bónusz;
- Munkába járási támogatás;
- Egészségbiztosítási lehetőség;
- Munkaruha hozzájárulás.
Munkaidő: Hétfőtől - péntekig 10:00 - 18:00, Kéthetente szombatonként 10:00 - 14:00
Munkavégzés helye: Budapest, 11. kerület
Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődésedet, jelentkezz frissített magyar önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva!