IRODAVEZETŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Elvárt végzettség: Szakközépiskola / Technikum

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Partnerünk, a KDT Engineering Kft. egy magas minőségű családi házak építésével és felújításával foglalkozó építőipari vállalat. Közel 30 alvállalkozóval és saját csapattal együttműködve végzik munkájukat a Budapest – Balaton tengelyében.
 
Munkáját szerető irodai csapatukba megbízható, precíz munkaerőt keresnek az alábbi pozícióba:
 
 
IRODAVEZETŐ

 

Ellátandó konkrét feladatok 3 fő területen:

Az iroda zavartalan működésének biztosítása:
  • Munkaügyi adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása (munkaszerződések, jelenléti ívek, munkaruha- és eszközrendelés)
  • Az iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása (iratrendezés, postai ügyintézés, irodaszerek, konyhai eszközök beszerzése, rendszergazdával és szolgáltatókkal való kapcsolattartás)
  • Autóflotta adminisztratív feladatai (biztosítás, szerviz intézése)
  • Ügyvezető munkájának támogatása
Kivitelezési projektek dokumentációs támogatása:
  • Megrendelői és alvállalkozói szerződések írása, kezelése, nyomon követése
  • Teljesítési igazolások előkészítése, nyomon követése
  • Kivitelezési projektek során felmerülő adminisztrációs és szervezési feladatok (pl. engedélyek, munkabiztonság) lebonyolítása
Pénzügyek kezelése (utalások, pénztár), adminisztrációja:
  • Bejövő és kimenő számlák kezelése és adminisztrálása
  • Utalások rögzítése számlák alapján
  • Fizetések, járulékok, adók adminisztrálása, kapcsolattartás a könyveléssel és bérszámfejtéssel
  • Bankkal való kapcsolattartás és ügyintézés
Pozícióhoz tartozó elvárások:
  • Minimum középfokú végzettség
  • Legalább 2 év tapasztalat irodavezetői, pénzügyi vagy műszaki asszisztensi pozícióban
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, Excel, Outlook)
  • Precíz, önálló munkavégzés, megbízhatóság
  • Jó szervező és kommunikációs képesség
  • Csapatban történő, felelős munkavégzés
  • Megoldás-központúság

Előnyt jelent:

  • Építőipari cégnél szerzett tapasztalat

Amit megbízónk kínál:

  • Év végi bónusz
  • Mobiltelefon korlátlan belföldi internethasználattal és hívással (magánhasználatra is)
  • Munkavégzéshez szükséges, informatikai eszközök
  • Tömegközlekedés esetén bérlet teljes megtérítése
  • Portaszolgálattal ellátott, családias légkörű irodaház
  • Jól felszerelt konyha mikróval, hűtővel, mosogatóval, továbbá vízadagoló géppel, kávégéppel, teafőzővel, amiből minden munkatárs szabadon fogyaszthat

Munkavégzés helye:

  • Budapest, XI. kerület
Amennyiben érdekli a meghirdetett pozíció, küldje el magyar nyelvű önéletrajzát
a JELENTKEZÉS gombra kattintva!
 
A vállalat szemléletéről, értékeiről, referenciáiról az alábbi weboldalon tájékozódhat: www.kdtkft.hu

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Partnerünk a világ vezető független vizsgáló, ellenőrző és tanúsító vállalatának része. Magyarországon több, mint 3 évtizede dolgoznak egy jobb, biztonságosabb és összetartóbb világért a szolgáltatási szektor minden területén. Hozzájuk keresünk új munkatársat az alábbi munkakörbe

A hirdetés lejár 56 nap múlva