TERMÉKTÁMOGATÁSI MUNKATÁRS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Informatika, Telekommunikáció

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Szakközépiskola / Technikum, Gimnázium

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Partnerünk több évtizede elismert résztvevője a hazai informatikai világnak.
 
Átfogó, innovatív megoldásaival kiváló minőségű, a kor követelményeinek
maximálisan eleget tevő szoftvereket biztosít felhasználói számára.
 
Emellett olyan egyedi informatikai megoldásokat kínálnak,
amelyek növelik ügyfeleik hatékonyságát és elégedettségüket.
 
Lendületes csapatunkba keresünk most új kollégát az alábbi pozícióba:
 
TERMÉKTÁMOGATÁSI MUNKATÁRS
Főbb feladatok, munkák:
  • A cég által fejlesztett Ügyviteli és Iktatási Rendszer terméktámogatása,
  • Ügyfelek igényeinek fogadása és rögzítése,
  • A hibajegy kezelő rendszerbe telefonon vagy emailben érkező hibabejelentések, kérések, események megoldása, elhárítása,
  • Segítségnyújtás a felmerült problémák elhárításában,
  • Szoftver funkcióinak tesztelése,
  • Felhasználói dokumentációk készítése,
  • Meglévő ügyfelek oktatása.
Elvárások:
  • Minimum középfokú végzettség,
  • 1-3 év IT helpdesk területen szerzett tapasztalat,
  • MS Office szakmai felhasználói szintű ismerete (Word, Excel, Outlook, PowerPoint),
  • Ticketing rendszer ismeret (pl.: Jira, TFS),
  • Precizitás, szakmai igényesség jó problémamegoldó készséggel ötvözve,
  • Önálló munkavégzés, proaktív magatartás és vevőorientált gondolkodásmód,
  • Felelősségtudat, lelkiismeretesség és megbízhatóság.
Előnyök:
  • 1-2 év ügyviteli / ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat,
  • Hasonló területen (ügyfélszolgálat, tesztelésben) szerzett tapasztalat,
  • Oktatásban szerzett tapasztalat,
  • E-learning készítő szoftver ismeret.
Amit kínálnak:
  • Pozícióhoz illeszkedő jövedelem,
  • Teljes munkaidős állás,
  • Stabil, hosszútávú munkalehetőség,
  • Modern irodai környezet,
  • Széleskörű tapasztalatszerzési lehetőség, izgalmas szakmai kihívások,
  • Remek, összetartó csapat,
  • Tréningeken való részvételi lehetőség,
  • Hibrid munka.
Munkahely központja: Budapest, XI. kerület
 
Munkaidő: hétfőtől-péntekig 09:00-15:00 órai törzsidővel. (Hibrid munkavégzési lehetőség van az Iroda és a Home Office között).
 
Amennyiben felkeltettük az érdeklődésed, küldd el számunka magyar nyelvű önéletrajzodat fizetési igényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Informatika, Telekommunikáció | Home office

Szeretnél valódi R&D feladatban részt venni fejlesztőként? Szeretnél 4G, 5G K+F területen dolgozni a legfrissebb technológiákat használva C VAGY C++-ban fejlesztve? Részt venni nagyszabású nemzetközi projekteken? Ha ezekre a kérdésekre határozott igennel válaszoltál, akkor ez a lehetőség Neked szól! Partnerünk komplex mérnöki szolgáltatásokat nyújtó skandináv vállalat, fejlesztéseik az utóbbi években folyamatosak, ezért a mérnöki csapat C VAGY C++ tapasztalattal rendelkező fejlesztő kollégát keres folyamatos bővítés miatt. Fő tevékenységük a szoftverfejlesztés, az információtervezés és az információmenedzsment. Alkalmazott technológiák: C, C++, Linux környezet, Agile, DevOps.

A hirdetés lejár 3 nap múlva