HR GENERALISTA

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: HR, Munkaügy

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Főiskola, Egyetem

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Partnerünk egy 92 éve működő, ismert és nagyon sikeres cég Ausztriában,
valamint Közép- és Észak-Európában egyaránt.
 
A cégcsoport alkalmazotti létszáma jelenleg meghaladja az 500 főt,
árbevétele pedig az 50 millió Euró-t.
 
Ezáltal a legnagyobb európai ingatlanüzemeltetést nyújtó cégek között szerepel.
 
Az ingatlankezeléssel kapcsolatos valamennyi szolgáltatásban részt vesznek,
és az összes ingatlantípus kezelését elvégzik úgy, mint bérházak,
öröklakások (társasházak), irodák, bevásárló központok és kereskedelmi parkok,
melyek összes területe meghaladja a 3,5 millió négyzetmétert.
 
Ezen cégcsoport 50 fős magyar leányvállalatához keresünk új kollégát az alábbi pozícióba:
 
HR GENERALISTA
Ezek lesznek a feladataid:
  • Toborzás és kiválasztás teljes folyamatának lebonyolítása (a szakterületi vezetőkkel való igényegyeztetéstől kezdődően, a hirdetések feladásán át az interjúk leszervezéséig és megtartásáig, az ehhez kapcsolódó teljes körű adminisztrációval),
  • A munkavállalói anyagok folyamatos napra készen tartása,
  • Az új munkatársak betanulási folyamatainak támogatása,
  • Együttműködés külső bérszámfejtő céggel,
  • Létszám- és költségtervezésben való részvétel,
  • Teljesítményértékelő rendszer működtetése,
  • Oktatások szervezése,
  • Karrier-, gyakornoki program működtetése.
Az eredményességhez szükséges kompetenciák:
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség,
  • 3-5 éves HR generalista területen szerzett tapasztalat,
  • MS Office programok erős ismerete,
  • Toborzási platformok használatának alapos ismerete,
  • Megalapozott munkajogi ismeretek,
  • Magas minőségű, és önálló munkavégzés,
  • Dinamikus személyiség, rugalmasság, stressztűrő képesség.
Előnyök:
  • Felsőfokú végzettség humán erőforrás területen,
  • Kékgalléros munkaerő toborzásában szerzett tapasztalat,
  • Társalgási szintű angol nyelvismeret,
  • Ezen kívül szívesen kapcsolódnál be céges rendezvények szervezésébe, és a cég kommunikációs és marketing tevékenységébe is,
  • Szeretnél a vállalat növekedésével együtt fejlődni,
  • Szívesen részt vennél a cég HR folyamatainak építésében.
Amit kínálnak:
  • Pozícióhoz illeszkedő fizetés,
  • Fejlődő, nemzetközi háttérrel rendelkező cég,
  • Támogató vállalati kultúra, összetartó csapat,
  • Karrier- és oktatási terv.
Munkavégzés helye: Budapest I. kerület.
 
Munkaidő: hétfőtől-péntekig napi 8 óra.
 
Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra fizetési igényedet tartalmazó magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi "JELENTKEZÉS" gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

HR, Munkaügy | Jász-Nagykun-Szolnok megye

Otthonosan mozog a HR világában és nyitott egy olyan szakmai kihívásra, melyben kiemelt szereplője lehet egy komplex szervezetfejlesztési projektnek? Fontosnak tartja, hogy valódi partnerként kezeljék és értéket teremthessen? Akkor lehetőségünk Önnek szól! Partnerünk egy piacon kiemelt szerepet betöltő, nemzetközi faipari gyártó vállalat, mely nagy hangsúlyt fektet a szervezetfejlesztésre és a közösségépítésre. Legyen részese a HR terület teljeskörű szervezésének és irányításának az alábbi pozícióban:

A hirdetés lejár 3 nap múlva
HR, Munkaügy | Budapest

Partnerünk a K-HÍD Pénzügyi és Számviteli Szolgáltató Kft. budapesti központjába munkatársat keres a számviteli osztályra, az alábbi munkakörbe:

A hirdetés lejár 55 nap múlva