OPERATÍV VEZETŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Vezetői pozíciók

Pozíciószint: Középvezető / Menedzser

Elvárt végzettség: Főiskola, Egyetem

Munkatapasztalat: 5-7 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

Partnerünk egy informatikai tanácsadó cég, amelynek fő fókusza a projektmenedzsment és üzleti elemzési szolgáltatások végzése, oktatása és ezen a területen szervezetfejlesztés.

 

Jelenleg egy megbízható szakembert keresünk a következő pozícióba:

 

OPERATÍV VEZETŐ/HEAD OF OPERATIONS

Miben számítanak szakértelmedre?
 
A cég operatív tevékenységének menedzsmentje lesz a fő feladatod egy három fős csapattal az irányításod alatt.
  • Pénzügy vezetés (pénzügyi nyilvántartások, utalások kezelése, pénzügyi likviditás figyelése,  éves tervezés menedzsmentje, kontrolling rendszer üzemeltetése, ügyfél és szakember szerződések, számlák és tranzakciók nyomon követése).

  • HR Adminisztráció (erőforrások be- és kiléptetése, on-boarding folyamat támogatása, szerződések kezelése, díjazással kapcsolatos változtatások felügyelete, szakember allokáció figyelése, operatív KPI-ok kidolgozása és ellenőrzése).

  • Partnerkezelési tevékenység (ügyfelekkel történő kapcsolattartás, szolgáltatás minőségének garantálása, valamint a jogtanácsossal, könyvelőkkel és alvállalkozókkal kapcsolattartás).

  • Infrastruktúrához és dokumentációhoz kapcsolódó feladatok ellárása (IT infrastruktúra menedzsmentje: eszközök beszerzése, jogosultságok és Share point kezelése, mappa struktúra fenntartása, rendszergazdával és IT szolgálatókkal kapcsolattartás, valamint a vezetői operatív jelentések elkészítése és prezentálása).

  • Együttműködés üzletág vezetőkkel és az ügyvezetéssel, kommunikáció a projektvezetőkkel.

Mire van szükséged ehhez?
  • Felsőfokú végzettséggel kell rendelkezned.
  • Legalább 5 év operációban, projektmenedzsmentben szerzett tapasztalattal kell bírnod (pl. beléptetés, munkaszerződések kezelése, onboarding, kintlévőség kezelés, nyilvántartások kezelése, utalások ügyintézése, iktatás, jogosultság kezelés, iroda vezetői teendők).
  • Legálabb 2 év csapat vezetésben (6-8 fő) szerzett tapasztalat lenne tökéletes.
  • Nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat vagy nagyvállalatnak szolgáltató KKV-nál töltött idő, pénzügyi ismeretek.
  • Középfokú angol nyelvismereted napi szinten használod (külföldi nagyvállalati szereplőkkel napi szintű kapcsolattartás miatt)
  • Dinamikus, proaktív, teljesítmény orientált hozzáállásra.
  • Önálló, felelősség teljes munkavégzésre.
  • Fejlődési képességre.
A csapat kifejezetten örül, ha van:
  • IT szolgáltató környezetben szerzett tapasztalat.
Mivel becsülik meg a munkádat és Téged?
  • Felelősségi körhöz illeszkedő havi bevétel alap és mozgóbéres rendszerben.
  • Évente teljesítmény arányos bónusz.
  • Modern munkaeszközök (laptop, mobiltelefon).
  • Bevezetés alatt a sport támogatás és az irodai masszázsszolgáltatás.
  • Olyan kiemelkedő és hosszútávú munkalehetőség a stabil IT piacon amivel nagyon versenyképes tapasztalatot tudsz szerezni.
Munkaidő: H-P 9:00-17:30, havi 50% Home Office (heti 2-3 nap).
 
Munkavégzés helye: Budapest 13. kerület
 
 
 
Ha úgy érzed, itt a helyed, kattints és jelentkezz magyar nyelvű önéletrajzod feltöltésével:

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Könnyen lát át dolgokat? Szeret folyamatokat összefogni? Folyékonyan beszél angolul? Akkor ez az Ön lehetősége! Partnerünk biorezonanciával működő gépek gyártásával foglalkozó, azokat külföldre értékesítő cég. Céljuk, hogy orvostudományi fejlesztéseikkel az emberek egészségügyi jólétét megteremtsék. Családias csapatukba várják új kollégájukat, aki nem riad meg a feladatok sokrétűségétől és az emberek vezetésétől sem. Hozzájuk keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 33 nap múlva