ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Szakközépiskola / Technikum, Gimnázium

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Felsőfok szóban és írásban

Szeretnéd az egyik piacvezető Partnerünknél bővíteni a szakmai tapasztalataidat? Lendületes és energikus embernek tartod magadat?
Ha igen akkor ezt a lehetőséget neked találták ki!
 
Partnerünk egy vezető multinacionális elektronikai vállalat, mely a gyártás mellett logisztikai szolgáltatásokkal is foglalkozik.
Speciális műszaki termékeket, megoldásokat fejlesztenek és gyártanak.
 
Üzemük rohamosan bővülő csapatába keresünk új kollégát az alábbi pozícióba:
 
 
ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS

LEENDŐ FELADATAID LESZNEK:

  • Vezető munkájának proaktív támogatása.
  • Irodai adminisztrációs feladatok önálló mendzselése, kollégák munkájának támogatása.
  • Szervezési feladatok ellátása (szállás, autó, vízum, védőeszközök, munkavédelmi tréning szervezés).
  • Adatok operatív kezelése Excelben és belső rendszerekben.
  • Angol nyelvű riportok készítése.
  • Kapcsolattartás társosztályokkal, alvállalkozókkal, ügyfelekkel és partnerekkel.
  • Közvetlen felettes által meghatározott ad hoc jellegű feladatok.
  • Napi, heti, havi riportok, kimutatások, statisztikák készítése.
  • Céges autókkal kapcsolatos adminisztratív feladatok kezelése.
  • Külföldi kollégáknak fordításban való segítség nyújtás.

TÉGED KERESÜNK,HA...

  • Van középfokú végzettséged.
  • Hasonló pozícióban eltöltöttél legalább 2 évet (irodai adminisztrátori, back office támogatás, szervezés, tervezés ügyintézési tapasztalat).
  • Angol nyelvtudásod középfokú/ kommunikációképes szintű (felettessel és kollégákkal kommunikálsz majd).
  • Megbízhatóság, pontosság, precizitás, rugalmasság, kitartás jellemez téged.
  • Jó problémamegoldó készséged van.
  • Csapatmunkára való nyitottsággal rendelkezel.
  • Megvan benned a stressztűrési és terhelhetőségi képesség.

ELŐNYT JELENT,HA...

  • Multinacionális környezetben szerzett tapasztalattal rendelkezel.

MIT KÍNÁL A CÉG SZÁMODRA?

  • Pozícióhoz illeszkedő alapbért.
  • Professzionális, multinacionális környezetet.
  • SZÉP kártya juttatást.
  • Félévente bónuszt kitűzött célok alapján ami az egy havi béred akár 170%-a is lehet!
  • Kiemelkedő mennyiségű üzemanyag támogatást.
  • Céges laptopot és mobiltelefont.

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

  • 1138 Budapest, Gateway Office Park

MUNKAIDŐ:

  • Hétfőtől péntekig 8:00 - 17:00 (1 nap home office lehetőség hetente)

 

Kattints és jelentkezz az alábbi "JELENTKEZÉS" gombra kattintva!

Magyar és angol nyelvű önéletrajzod csatolásával add le jelentkezésedet az alábbi gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Értékesítés, Kereskedelem | Budapest

Megbízónk egy német tulajdonú multinacionális vállalat, amely IT-termékek széles portfólióját, teljes körű szolgáltatását nyújtja a vállalat ügyfelei számára. Értékesítési csapatukba keresünk új kollégát SALES ASSZISZTENS pozícióba, akár azonnali munkakezdéssel.

A hirdetés lejár 27 nap múlva
Szállítás, Beszerzés, Logisztika | Pest megye

Partnerünk egy műanyag autóalkatrészek gyártásával foglalkozó vállalat. Büszkék arra, hogy megkülönböztetés nélkül mindenkit szívesen látnak, az értékeket tartják szem előtt és egymás munkáját erősítve és támogatva törekszenek a legjobb eredmények elérésére. Az M1 Prologis Parkban lévő székhelyükre, fiatalos csapatuk erősítésére keresünk nekik új munkatársat az alábbi munkakörbe:

A hirdetés lejár 4 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Partnerünk a szakma élvonalát képviselő, magasan képzett csapatával nap, mint nap azon dolgozik, hogy magas színvonalú szolgáltatást nyújtson nemzetközi és hazai megrendelői számára az építészeti generáltervezés, építőipari projektmenedzsment és generálkivitelezés területein. Rendkívüli ütemben fejlődő, innovatív gondolkodású, közel 100 fős csapatukba keresünk egy precíz és munkájára igényes munkatársat

A hirdetés lejár 5 nap múlva