TRANZAKCIÓS MENEDZSER

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Pénzügy, Számvitel, Kontrolling

Pozíciószint: Középvezető / Menedzser

Elvárt végzettség: Főiskola

Munkatapasztalat: 10 évnél több

Nyelvtudás: Angol Tárgyalási szint

Ön is szívesen lenne részese a dinamikus üzleti növekedésnek?
 
Partnerünk, egy integrált energetikai vállalat, melynek tevékenysége a projektfejlesztéstől, a tervezésen, kivitelezésen, üzemeltetésen át egészen az energiatermelésig és kereskedelemig terjed. A Társaság portfoliója főleg magyarországi fotovoltaikus naperőművekből áll, de fejleszt akkumulátoros szabályozói központokat és szélerőműveket a Kelet-Európai régióban. A Vállalat célja, hogy a CEE régió egyik meghatározó, integrált megújuló energia termelő vállalata legyen a következő évtizedben. 
 
 
Most pénzügyi csapatuk számára keresünk tapasztalt szakembert hitel- és/vagy tőkejellegű tranzakciók koordinálására az alábbi pozícióba:
 
TRANZAKCIÓS MENEDZSER
MILYEN FELADATOKRA SZÁMÍTHAT?
  • Hazai és nemzetközi, hitel- és/vagy tőkejellegű forrásbevonási folyamatok/tranzakciók koordinálása (M&A/ECM/DCM) 
  • Befektetőkkel/Finanszírozókkal/bankokkal való állandó kapcsolattartás 
  • Finanszírozási és átvilágítási folyamatok koordinálása 
  • Információs anyagok, pénzügyi modellek összeállításában való aktív közreműködés
AMIRE EHHEZ SZÜKSÉGE LESZ:
  • Management/Gazdaságtudományi BSc / MSc diploma 
  • Vállalati pénzügyek szakirányon 10 év munkatapasztalat pénzügy, management, pénzügyi tanácsadás vagy energetika (preferáltan megújuló energiához kapcsolódó) területén 
  • Tárgyalóképes, folyékony angol nyelvtudás, írásban és szóban egyaránt (plusz nyelvtudás előnyt jelent) 
  • MS Office, Excel, PowerPoint, magabiztos használata 
  • Önálló döntésképesség, proaktív és rugalmas munkavégzés 
  • Megoldás-orientált szemlélet 
  • Pontosság, precizitás 
  • Jó kommunikációs képesség
AMI A PARTNERÜNK SZÁMÁRA ELŐNYT JELENT:
  • B kategóriás jogosítvány 
  • Előnyös, ha végzettsége pénzügyi szakirányú
AMIVEL A PARTNER ELISMERI A MUNKÁJÁT:
  • Pozíciónak megfelelő, fix alapbér 
  • Hibrid munkavégzési lehetőség - próbaidőt követően havi 3 nap fix Home Office 
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (céges laptop, mobiltelefon) 
  • Rugalmas munkaidő Vállalati dinamizmushoz igazodó fejlődési és továbbképzési lehetőségek - külső tréningeken történő részvétel támogatása 
  • Munkavégzés kis létszámú, ugyanakkor hatékony és sikeres csapatban 
  • Hazai és nemzetközi dinamikus üzleti növekedési projektekben való aktivitás
Munkavégzés helye: 1013 Budapest, Krisztina körút 39. 
 
Munkaidő: Teljes munkaidő, heti 40 óra 
 
 
Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődését, jelentkezzen önéletrajzának csatolásával és fizetési igényének megjelölésével az alábbi gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

Otthonosan mozogsz a pénzügy, és a számvitel területén? Jól kommunikálsz és készen állsz egy új kihívásra? Akkor Téged keresünk! Partnerünk, a Saldo, mely hazai tulajdonban lévő, elismert, független számviteli- és adózási tanácsadásban, könyvkiadásban, oktatásban, informatikában nagy hagyományokkal rendelkező tanácsadó cég. Most számára keresünk tapasztalt, új munkatársat a Tanácsadó Igazgatóságára az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 30 nap múlva
HR, Munkaügy | Budapest

Érdekli a színház világa? Szeretne egy olyan helyen dolgozni, ahol a művészet és a kreativitás része a mindennapos munkavégzésnek? Ez a lehetőség most Önnek szól! A Vígszínház a legnagyobb múltú, legnépszerűbb budapesti színházak egyike. Most számukra keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 30 nap múlva