COMMUNITY OFFICE MANAGER

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Gimnázium

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Felsőfok szóban és írásban

Szeretnél nagyon színvonalas környezetben dolgozni a top vállalatok képviselőivel? Szereted irányítani a folyamatokat és segíteni az embereknek? Akkor ez a lehetőség Neked szól!
 
Partnerünk a világ legnagyobb munkaterület-hálózata, ahol ügyfeleik jobban, gyorsabban és boldogabban dolgozhatnak. Budapesten 12 lokáción várják az ügyfeleiket magas szintű szolgáltatásokkal. 
 
A következő munkakörbe várják új munkatársukat:
 
COMMUNITY OFFICE MANAGER / KÖZÖSSÉGI IRODA VEZETŐ
LEENDŐ LEGFŐBB FELADATAID:
  • Termékek és szolgáltatások népszerűsítése új és meglévő ügyfelek számára.
  • Szerződés megújítási tárgyalások szervezése és lebonyolítása (ártárgyalás).
  • Belépőkártyák, beléptetés, házüzemeltetés ügyintézése.
  • Tárgyalók foglalása, bekészítések, installációk előkészítése.
  • Vendégek és ügyfelek fogadása, tárgyalóba való kisérése és informatikai háttér biztosítása (Wifi, AV).
  • Ügyfelek igényeinek kielégítése, ki és be költöző mozgásaik segítése, koordinálása.
  • Ügyfelek megismerése a magasabb ügyfélélmény elérése érdekében.
  • Ügyfélkapcsolatok feltérképezése, hálózat építő eseményeken való részvétel és azok szervezésében való segédkezés.
  • Számlázási csapattal kapcsolattartás, kintlévőség kezelés.
  • Hózáró, összegző értekezleteken részvétel, riportok készítése.
POZÍCIÓ EREDMÉNYES BETÖLTÉSÉHEZ SZÜKSÉGES:
  • Középfokú végezettség (Felsőfokú végzettség előny).
  • 1-3 év tapasztalat Front Desk Manager, Front Desk Agent, Communty Manager, Back Office Manager pozícióban.
  • Felsőfokú angol nyelvtudás, szóban és írásban(belső kommunikáció és partner kapcsolattartáshoz).
  • Jó kommunikációs és ügyfélkezelési képesség.
  • Proaktív gondolkodásmód, probléma megoldó szemlélet.
  • Pozitív, lelkes személyiség aki képes alkalmazkodni a gyorsan változó helyzetekhez.
  • Magabiztosan MS Office használat.
  • Alapvető informatikai csomagok és eszközök ismerete.
AMIT MUNKÁD MEGBECSÜLÉSEKÉNT PARTNERÜNK KÍNÁL:
  • Tapasztalat függvényében meghatározott alapfizetés.
  • Cafeteria.
  • Negyedéves bónusz rendszer.
  • Negyedéves jutalék rendszer.
  • Céges laptop és mobiltelefon.
  • Hosszútávú karrierlehetőség.
  • Kiemelkedő szakmai fejlődési lehetőség.
Munkavégzés helye: Budapest, 5. kerület, 11. kerület
 
 
Ha felkeltette érdeklődésed a lehetőség, és szívesen csatlakoznál a Partnerünk csapatába, akkor jelentkezz frissített magyar és angol nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva:

Hasonló pozíciók

Értékesítés, Kereskedelem | Budapest

Szeretne olyan helyen dolgozni, ahol rövid időn belül teljesülhetnek az elképzelései? CSATLAKOZZON MAGYARORSZÁG LEGSIKERESEBB FRANCHISE PARTNERÉHEZ ALÁBBI POZÍCIÓBA:

A hirdetés lejár 17 nap múlva