IRODAVEZETŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Elvárt végzettség: Szakközépiskola / Technikum, Gimnázium

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

Megbízónk, egy német tulajdonú IT-szolgáltató cég.
Informatikai termékek értékesítésével foglalkoznak B2B szegmensbe.
A magyar leányvállalatuk számára keresünk új munkatársat, aki támogatja egy-egy terület és az iroda működését
 
IRODAVEZETŐ
 
pozícióban.
Feladataid lesznek:
 
Pénzügy vezető munkájának támogatása:
  • Projekt költség számlák könyvelés és rögzítése SAP rendszerben
  • Kimentő számlák kiállítása Navision rendszerben
  • Különböző havi és negyedéves riportok készítése (KSH, Intrastat)
  • Sustainability riportok készítése (havi áram, gáz, vízfogyasztás jelentése HQ felé)
Sales csapat munkájának támogatása:
  • Garanciális visszaküldések ügyintézése
  • Igény esetén szállítólevelek készítése
  • Adminisztratív feladatok
Office manager teendők:
  • Csapatépítő programok, egyéb céges rendezvények szervezése
  • Ajándékok beszerzése
  • Iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzésének koordinálása
  • Kapcsolattartás takarító, bérbeadó céggel
  • Ügyvezetőhöz érkező vendégek fogadása
  • Munkatársak segítése operatív ügyekben
 
Szeretnék, ha rendelkeznél:
  • Középfokú gazdasági, pénzügyi területen szerzett végzettséggel (előny: felsőfokú végzettség)
  • Magabiztos, angol nyelvtudással
  • 1-2 év munkatapasztalattal hasonló munkakörben
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel
  • Jó problémamegoldó készséggel
Előny:
  • Vállalatirányítási rendszer használatában szerzett tapasztalat (SAP, Navision)
  • Pénzügyi affinitás
Amit ügyfelünk biztosít:
  • Piacképes alapbér
  • 100%-os BKV Bérlet támogatás
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök
  • Fiatalos, vidám, összetartó csapat, rendszeres csapatépítő programokkal, közös vacsorákkal
Munkavégzés helye:
  • Budapest III. kerület
Munkaidő:
  • H-CS: 8:00 - 17:00
  • P: 8:00 - 15:00
  • Home office: havi 2-3 alkalom, a betanulást követően
 
Amennyiben szívesen támogatnád az irodai élet mindennapjait, várjuk jelentkezésed egy friss önéletrajzzal a "Jelentkezés" gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Pénzügy, Számvitel, Kontrolling | Budapest

A Piktorfesték üzletlánc festék és vegyiárú kereskedelemmel foglalkozik immár 40 éve. Keresünk részükre budapesti irodájukba új munkatársat az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 25 nap múlva