ÉRTÉKESÍTŐ MUNKATÁRS (B2B)

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Értékesítés, Kereskedelem

Elvárt végzettség: Gimnázium

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Felsőfok szóban és írásban

Megbízónk a világ egyik vezető kintlévőségbiztosítója, több mint 75 éve segít vállalkozásokat, hogy tartós és fenntartható gazdasági növekedést érjenek el. Közvetlenül 67 országban vannak jelen és közel 20 éve a magyar piac elismert szereplői.
 
Tevékenységük során ügyfeleinek megmutatja, rövid időn belül hogyan tudják optimalizálni üzleti döntéseiket és csökkenteni a pénzügyi kockázatokat.
 
Számukra keresünk új munkatársat
 
ÉRTÉKESÍTŐ MUNKATÁRS (B2B)
 
pozícióba, akár azonnali kezdéssel.
Értékesítőként a következő feladatokat kell ellátnod:
  • Pénzügyi szolgáltatások kiajánlása, új ügyfélkapcsolatok kiépítése, üzleti tárgyalások önálló bonyolítása
  • Ajánlatok készítése a társosztályokkal egyeztetetten
  • CRM rendszer és sales adatok napi szintű frissítése
  • Heti riport készítése a kereskedelmi igazgató részére
Amit Megbízónk kér tőled:
  • Középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny, de nem feltétel) 
  • Minimum 3 év B2B értékesítési szegmensben szerzett tapasztalat a felsorolt területek egyikéből: biztosítás, bank, pénzügyi, céginformációs, követeléskezelési szolgáltatások, faktoring, lízing
  • Tárgyalási szintű aktív angol nyelvtudás
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • B kategóriás jogosítvány 

Amit Megbízónk kínál:

  • Pozícióhoz igazított alapbér és jutalékos rendszer
  • Az első 6 hónapban fix jutalék 
  • Negyedéves prémium és éves nettó 300.000Ft-os SZÉP kártya juttatás
  • Cégesautó, laptop, mobiltelefon biztosítása magánhasználatra is
  • Home office lehetőség már a betanulási időszakban is
  • Rugalmas és kötetlen munkaidő
  • Az irodaház területén található: étterem, kávézó, konferenciatermek, fitness terem és gondozott igényes kerthelyiség is
  • Parkolásra van lehetőség az irodaház alatti mélygarázsban
A munkavégzésről további részletek:
  • Munkavégzés helye: az iroda Budapest XIII. kerületében, a Dózsa György út metrómegálló közelében található, mellette szükséges látogatni az ügyfeleket 
  • Munkaidő: hétfőn, kedden és szerdán 8:00 és 17:00 óra között, csütörtökön 8:00 és 16:30 óra között, pénteken 8:00 és 15:00 óra között
Kattintson a Jelentkezés gombra és pályázzon magyar nyelvű önéletrajzával!

Hasonló pozíciók

Értékesítés, Kereskedelem | Pest megye

Megbízónk a magyar szállítmányozási piac élmezőnyébe tartozó vállalat és a nemzetközi logisztika világának egyik legfontosabb szereplője. A szállítmányozás teljes spektrumát lefedi, legyen szó akár közúti, vasúti, légi vagy tengeri szállítmányozásról. Számukra keresünk új munkatársat LOGISZTIKAI ÉRTÉKESÍTÉSI MUNKATÁRS pozícióba, azonnali munkakezdéssel.

A hirdetés lejár 10 nap múlva
Értékesítés, Kereskedelem | Pest megye

Megbízónk több mint 100 országban, több mint 17.000 munkatárssal a világ egyik vezető nemzetközi márkacikk-forgalmazó vállalata (Nivea, Eucerin, Hansaplast, Labello). A cég magyarországi leányvállalatának patikai divíziójába, a Pest megyei régióba keresünk

A hirdetés lejár 30 nap múlva
Értékesítés, Kereskedelem | Pest megye

Our partner is a Japan-based logistics company with a global reputation. Their mission is to become a reliable partner for each and every client and to contribute to society by creating new value through logistics. They are looking for a new colleague to join their logistic team.

A hirdetés lejár 39 nap múlva