IRODAVEZETŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Pozíciószint: Középvezető / Menedzser

Elvárt végzettség: Főiskola, Egyetem

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Felsőfok szóban és írásban

Könnyen lát át dolgokat? Szeret folyamatokat összefogni? Folyékonyan beszél angolul?
 
Akkor ez az Ön lehetősége!
 
Partnerünk biorezonanciával működő gépek gyártásával foglalkozó, azokat külföldre értékesítő cég. 
 
Céljuk, hogy orvostudományi fejlesztéseikkel az emberek egészségügyi jólétét megteremtsék.
 
Családias csapatukba várják új kollégájukat, aki nem riad meg a feladatok sokrétűségétől és az emberek vezetésétől sem.
 
 
Hozzájuk keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
 
 
IRODAVEZETŐ
Feladatok:
  • Az adminisztratív dolgozók munkájának irányítása,
  • Könyvelővel való kapcsolattartás,
  • Számlázás menedzselése, 
  • HR feladatok ellátása, 
  • Az iroda működésének és fenntartásának menedzselése, 
  • Kapcsolattartás a munkatársakkal, beszállítókkal és ügyfelekkel, 
  • Eljárások/hivatali adminisztrációs rendszerek bevezetése, karbantartása és optimalizálása, 
  • Levelek, prezentációk és jelentések készítése, 
  • Panaszok és kérdések kezelése, 
  • Vállalati képzések, konferenciák szervezése, 
  • Kapcsolattartás az ügyvezetők és az irodai alkalmazottak között, 
  • Rendezvények szervezésében való részvétel,  
  • Szükség esetén adminisztratív feladatok elvégzése (számlázás, Külföldi/ belföldi küldemények kezelése, hr-el kapcsolatos adminisztratív munka, banki utalások összesítések előkészítése). 
Elvárások:
  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség,
  • Min. 2-4 év tapasztalat irodai környezetben irodavezetői munkakörben,
  • Folyékony angol magyar nyelvtudás írásban és szóban,
  • Középfokú Microsoft Office IT ismeretek, különösen Excel,
  • Kezdeményezőkészség, csapatkörnyezetben való hatékony vezetési és kapcsolattartási képesség,
  • Erős ügyfélközpontúság és ügyfélszolgálati készség, 
  • Kiváló szervezőkészség, 
  • Jól fejlett kommunikáció szóban és írásban egyaránt,
  • Precíz, pontos munkavégzés,
  • Proaktív, motivált, gyakorlatias megközelítés.
Juttatások:
  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés,
  • Medicover extra egészségügyi biztosítás, 
  • Családias, támogató környezet. 
Munkavégzés helye: Budapest, IX. kerület
 
Munkaidő: (9:00- 17:00) 
 
 
Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunka magyar és angol nyelvű önéletrajzoát fizetési igényed megjelölésével a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Megbízónk, egy német tulajdonú IT-szolgáltató cég. Informatikai termékek értékesítésével foglalkoznak B2B szegmensbe. A magyar leányvállalatuk számára keresünk új munkatársat, aki támogatja egy-egy terület és az iroda működését az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 3 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Szeretnél nagyon színvonalas környezetben dolgozni a top vállalatok képviselőivel? Szereted irányítani a folyamatokat és segíteni az embereknek? Akkor ez a lehetőség Neked szól! Partnerünk a világ legnagyobb munkaterület-hálózata, ahol ügyfeleik jobban, gyorsabban és boldogabban dolgozhatnak. Budapesten 12 lokáción várják az ügyfeleiket magas szintű szolgáltatásokkal. A következő munkakörbe várják új munkatársukat: COMMUNITY OFFICE MANAGER / KÖZÖSSÉGI IRODA VEZETŐ

A hirdetés lejár 20 nap múlva