LÉGI SZÁLLÍTMÁNYOZÁSI ÜGYINTÉZŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Pest megye

Munkaterület: Szállítás, Beszerzés, Logisztika

Elvárt végzettség: Gimnázium

Munkatapasztalat: 0-1 év

Nyelvtudás: Angol Középfok szóban és írásban

Az AIRMAX Cargo Budapest Zrt. piacvezető szerepet tölt be a különleges bánásmódot, speciális szakértelmet és precizitást igénylő áruk szállítmányozásában.
Cégünk testre szabott megoldásokat kínál az időérzékeny szállítások területén is.
Ha élvezed a kihívásokat, és örömmel tölt el, hogy munkáddal hidat alkotsz speciális üzleti igények és olyan komplex szállítmányozási kihívások között,
 
ahol MINDEN PERC SZÁMÍT, akkor JELENTKEZZ!
 
Time Critical csoportunkba
 
LÉGI SZÁLLÍTMÁNYOZÁSI ÜGYINTÉZŐ
 
pozícióra keresünk új munkatársat.
 
Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

 
 
Ez egy nagyon izgalmas, pörgős és változatos pozíció, ahol sosem fogsz unatkozni. Sok projekt zajlik egyszerre, de mi pont ezt szeretjük benne. Fontos a koncentráció, a figyelem és a precizitás. A munkánkban garantált a sikerélmény, a feladatok legtöbbje egy hirtelen felmerült problémából adódik (pl: hibás repülőgép alkatrész pótlása), amit minden alkalommal sikeresen megoldunk.
 
Feladatok, szakmai kihívások, amelyek várnak Rád, ebben a változatos munkakörben:
  • A világon tetszőleges irányú és útvonalú (export-import-cross trade) sürgős szállítási feladatok rugalmas és szakszerű szervezése
  • Első minták, előszériák, termelőgépi pótalkatrészek, szériatermékek sürgős szállítása az elektronikai-, gép-, és autóipar számára
  • Rész- és komplett charter szervezése világszerte
  • Könnyen hordozható / repülőgép fedélzetén szállítható csomagok esetén igény szerint on board courier (fedélzeti futár) szállítás szervezése
  • Repülőgép pótalkatrész sürgős szállításának megszervezése, hogy meghibásodás miatt a földre kényszerült gép újra a levegőben legyen
  • A leírt feladatokhoz árajánlatok bekérése, kidolgozása, kiadása
  • Vám és közúti társosztállyal való hatékony együttműködés a szállítások szervezésében
Alapvető elvárásaink feléd:
  • Közép vagy felsőfokú szakirányú végzettség (pl. Külkereskedelmi ügyintéző, logisztikus)
  • Kommunikációképes szóbeli és írásbeli angol nyelvtudás
  • Microsoft Word, Excel és Outlook ismerete, rutinos napi szintű használata
  • Betanulás (kb. 9 hónap) után 2 műszakos munkarend vállalása
Ideális jelöltünk:
  • Rendkívül hatékonyan és precízen dolgozik szűk időkeresztmetszetben
  • Szereti a kihívásokat, mozgalmas és lendületes feladatkörre vágyik 
  • Tud és szeret önállóan dolgozni, de a csapamunkától sem idegenkedik
  • Kiváló feladatmegoldó képességű saját felelősségi körrel
  • Kedveli a kommunikációt, ebbéli képessége fejlett
  • Könnyen tanul és nem idegenkedik az adatbázisoktól és egyéb szoftverektől
  • Fontos számára a szakmai fejlődés
Amit kínálunk:
  • Segítünk abban, hogy mindent megtanulj a szakmáról, speciális tudással gazdagodhatsz
  • Stabil vállalati hátteret, hosszútávú munkalehetőséget biztosítunk 
  • Piacképes bér, végzettségtől és tapasztalattól függően 
  • Cafeteria
  • 12 hónap után bekerülés a bónuszrendszerbe
  • Cégünk számára fontos az egészséged, a pörgést a közelben lévő edzőteremben vezetheted le
  • Minden szerdán gyümölcsnap van, hogy feltölthesd vitaminkészletedet
  • Ingyenes kávé/tea
  • Csapatépítő programokkal segítjük a jó hangulatú, összetartó csapat munkáját
Munkavégzés helye:
  • Vecsés, az Üllői út melletti telephelyünk a BKK járatoktól 5 perc sétával megközelíthető, az autóval érkezőknek a parkolás biztosított
 
Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el magyar nyelvű önéletrajzod a JELENTKEZÉS gombra kattintva!