IRODAI, PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Borsod-Abaúj-Zemplén megye

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Elvárt végzettség: Gimnázium

Munkatapasztalat: 0-1 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Megbízónk, az Admatis Kft. az űripar területén műhold alkatrészek tervezésével, gyártásával,
tesztelésével és projekt menedzseléssel foglalkozik.
 
Nemzetközileg ismert és elismert vállalat, vevőkörében olyan fajsúlyos
űripari szereplők találhatók meg, mint a NASA és az Airbus.
 
Ha kihívásokkal teli, sok sikerélményt és elismerést adó munkát keres, amit jó közösségben lehet végezni, akkor náluk a helye. Ambiciózus és szorgalmas, csapatba beilleszthető emberek jelentkezését várják hosszú távú munkavégzésre
 
IRODAI, PÉNZÜGYI ASSZISZTENS
 
pozícióba.
 
  • Megváltozott munkaképességű munkavállalók jelentkezését is várják!
 
 
Feladatok:
  • Az ügyvezető és az irodavezető munkájának adminisztratív támogatása
  • Irodai dokumentumok (számlák, teljesítés igazolások, szerződések és egyéb iratok) érkeztetése, szkennelése, iktatása
  • Recepciós feladatok ellátása, céghez érkezett személyek és csomagok fogadása
  • Projektfeladatok adminisztratív támogatása
  • Iratrendezés
  • Postai feladatok ellátása
  • Víz-gáz-áram-internet szolgáltatókkal kapcsolattartás, ügyintézés
Elvárások:
  • Minimum középfokú végzettség
  • Felhasználói szintű, magabiztos tudás irodai szoftverek alkalmazásában (különösen MS Excel és Word)
  • Önálló és dinamikus munkavégzés
  • Kiváló szervező- és problémamegoldó képesség
  • Proaktivitás
Előnynek minősül:
  • Pénzügyi, könyvelési ismeretekben szerezett végzettség és/vagy releváns szakmai tapasztalat
Amit nyújtanak:
  • Folyamatos támogatás a betanulás és a későbbiek során is
  • Kellemes munkakörnyezet, jó hangulatú csapattal és kiemelkedő infrastruktúrával
Munkavégzés helye
  • Miskolc, Papíripari Múzeum közelében, a város nyugati határán
 
Amennyiben érdekli a meghirdetett pozíció, küldje el magyar nyelvű önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Van legalább 2 év asszisztensi tapasztalatod? Szívesen fejlődnél egy változatos feladatkörben, támogató csapatban? Amennyiben igen, ez a lehetőség NEKED szól! Partnerünk egy több, mint 10 éve stabilan működő informatikai szolgáltató vállalat. Fő profilja a nagy látogatottságú weboldalak fejlesztése és üzemeltetése. Irodája rendkívül központi helyen, Budapesten a 6. kerületben található. Családias, jó hangulatú csapatukba keresünk most új munkatársat az alábbi részmunkaidős (6 órás) pozícióba:

A hirdetés lejár 3 nap múlva