PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Pénzügy, Számvitel, Kontrolling

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Gimnázium Felsőfokú tanfolyam / OKJ

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Középfok írásban

A világ egyik vezető műszaki szolgáltatásokat nyújtó vállalata kínál most álláslehetőséget a gazdasági/pénzügyi terület iránt érdeklődők számára.
 
Stabil vállalati háttérrel, másfél évszázados múlttal, több tucat leányvállalattal rendelkező szervezet hosszú távra keresi új kollégáját budapesti irodájába a következő pozícióba:
 
PÉNZÜGYI ASSZISZTENS
Feladatok:
  • Megrendelések rögzítése SAP SD-ben,
  • Az üzleti terület számlázási tevékenységének koordinálása, a számlázás előkészítése, számlakérők kiküldése,
  • Pénzügyi elhatárolások kezelése,
  • Megrendelésekhez kapcsolódó számlák SAP-ban történő kontírozása,
  • A nyitott rendelésállomány gondozása,
  • Az egyes munkákhoz, projektekhez tartozó vállalások teljesülésének nyomon követése és felügyelete, a vonatkozó számlázások tekintetében,
  • Időjelentések rögzítése és karbantartása a vállalatnál használt rendszerben,
  • Az üzleti terület beszerzési igényeinek koordinálása, kezelése,
  • Vállalkozói szerződések, teljesítésigazolások előkészítése, a teljesítések nyomon követése,
  • Auditdokumentációk előkészítésében történő aktív közreműködés,
  • Nyilvántartások vezetése, jelentések, riportok elkészítése.
Elvárások:
  • Legalább középfokú gazdasági-pénzügyi végzettség,
  • Minimum 1 év tapasztalat számlázás területén,
  • Kommunikációs szintű angol nyelvismeret (főként írásban, levelezéshez, rendszerek használatához szükséges),
  • Rendszerszintű gondolkodásmód,
  • Alkalmazási szintű számítógépes ismeretek (MS Office),
  • Pozitív, gyakorlatias szemlélet,
  • Jó koordináló képesség,
  • Megoldás- és sikerorientált gondolkodásmód,
  • Határozott, precíz, önálló munkavégzés,
  • Új ismeretek iránti fogékonyság,
  • Kiegyensúlyozott, stabil személyiség.
Előnyök:
  • Felsőfokú végzettség,
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás,
  • SAP ERP/HANA ismeret,
  • Külkereskedelmi gyakorlat,
  • Minőségirányítási jártasság, tapasztalat,
  • Nemzetközi kapcsolatok teremtésében és kezelésében jártasság,
  • További idegen nyelv ismerete.
Juttatások:
  • Szakmai tapasztalatnak megfelelő bérezési struktúra,
  • Átlagosnál magasabb cafeteria keret,
  • Biztos, nemzetközi háttér,
  • Hosszú távú szakmai fejlődési lehetőség,
  • Home office lehetőség próbaidőt követően.
Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület
 
Munkaidő: Törzsidő 9:00-15:00 óráig, ezen kívül a munkarend a Vezetőséggel való egyeztetés szerint rugalmasan alakítható, heti 2 nap Home Office lehetőség biztosítva.
 
 
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzod a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Ügyfél-, Vevőszolgálat | Külföld / Ausztria

Szívesen dolgoznál a bécsi reptér közelében? Schwechat-i Vienna Airport mellett működő autóbérbeadással foglalkozó ügyfelünk részére keressük új munkatársukat az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 29 nap múlva
Értékesítés, Kereskedelem | Pest megye

Partnerünk piacvezető vállalat, precíziós műszereket és szolgáltatásokat kínál kutatás-fejlesztés, minőségellenőrzés, termelés, logisztika és kiskereskedelem területén. A Sales és Szerviz csapat támogatására új munkatársa keresnek az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 29 nap múlva
Értékesítés, Kereskedelem | Budapest

Van tapasztalatod értékesítés támogatásában, asszisztenciában? Fontos számodra a RUGALMAS MUNKAREND és HOME OFFICE lehetősége? Szívesen dolgoznál egy piac által elismert, stabil háttérrel rendelkező vállalatnál? Ha a válasz IGEN, akkor ez a hirdetés NEKED szól! Partnerünk mobil- és vezeték nélküli kommunikációs eszközök fejlesztésével, gyártásával és értékesítésével foglalkozó multinacionális vállalat. Családias csapatuk bővítése végett keresünk számukra új kollégát az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 1 nap múlva