BACK OFFICE MUNKATÁRS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest Home office

Munkaterület: Bank, Biztosítás

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Gimnázium

Munkatapasztalat: 0-1 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

 
Kiváló kapcsolatteremtő képességgel és kommunikációs készséggel rendelkezel? 
 
Akkor Partnerünknél a helyed!
 
Partnerünk az Optimális Kft. hazai nagy- és középvállalatok, önkormányzatok, valamint magánszemélyek magas szintű kiszolgálására szakosodott kockázatkezeléssel, illetve biztosítási szaktanácsadással foglalkozó magyar tulajdonú vállalat. 
Cégüket egyedi gondolkodásmód, megoldáskeresés és stratégiai útvonal-kidolgozás jellemzi. Kimagasló szakismerettel és kreativitással rendelkező kollégáik, korszerű vállalatirányítási rendszerük a garancia partnereik magas színvonalú kiszolgálására és a megbízható együttműködésre. 
 
Most számára keresünk szakembert az alábbi pozícióba:
 
BACK OFFICE MUNKATÁRS
Főbb feladatok:
  • Ügyfelekkel, kollégákkal, üzletkötőkkel való kommunikáció
  • Ügyféligények, kérések folyamatának koordinálása, intézése
  • Dokumentumok, szerződések kezelése
  • Információ-átadás az ügyfeleknek a biztosítási szolgáltatásokról
  • Ezen folyamatok pontos dokumentálása, továbbítása az illetékeseknek
  • A beérkezett e-mailek kezelése, mentése
Amit Partnerünk vár Tőled:
  • Kiváló kapcsolatteremtő képességgel és kommunikációs készséggel rendelkezel
  • Képes vagy türelmesen, de határozottan beszélni a különböző stílusú emberekkel
  • Pontosan, precízen, odaadással és gyorsan végzed a munkádat
  • Megbízható vagy, képes vagy bizalmi feladatokat is ellátni
  • Lojális, felelősségteljes, határozott és energikus a személyiséged
  • Gyorsan átlátod, kezeled a felmerülő problémákat és megoldáscentrikusság jellemez
  • Jó a stressztűrő képességed, képes vagy feszült helyzetekben is nyugodt, higgadt maradni 
  • Átlátod a folyamatokat, jó a rendszerszemléleted, a munkádban szereted a rendezettséget és a szervezettséget
  • Ismerd és magabiztosan használod az MS Office-t (Excel, Word, Outlook)
  • Legalább középfokú végzettséged van

Előnyt jelent, de nem feltétel:

  • Biztosításokkal kapcsolatos ismeret
Amit Partnerünk kínál:
  • Fokozatosan betekintést nyerhetsz a professzionális ügyfél kiszolgálásba
  • Elméleti és gyakorlati tudást szerezhetsz 
  • A cég „Hangja” lehetsz, rajtad keresztül ítélik meg a cég teljesítményét
  • Részesévé válhatsz egy profi, lendületes csapat munkájának
  • Fix alapbért és megállapodás szerinti juttatást
  • Karrier lehetőséget és az ezzel járó kihívásokat
  • Folyamatos képzéseket és csapat programokat biztosítanak
  • Távmunka/otthoni munka
Munkavégzés helye: Budapest, XVIII. kerület
 
 
 
Jelentkezz fényképes önéletrajz és bérigény csatolásával az alábbi gombra kattintva:

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Partnerünk természetes eredetű élelmiszeripari adalékanyagok előállításával és forgalmazásával foglalkozó nagy múltú vállalat. A német családi vállalkozásból világszintűvé fejlődő cég 7 fős budapesti csapatába keresünk új munkatársat a sales-es és logisztikai feladatok, valamint az adminisztratív tevékenység teljeskörű támogatására az alábbi pozícióba (Pályakezdő és néhány év tapasztalattal rendelkező jelentkezőket is szeretettel várunk!):

A hirdetés lejár 12 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Van legalább 2 év asszisztensi tapasztalatod? Szívesen fejlődnél egy változatos feladatkörben, támogató csapatban? Amennyiben igen, ez a lehetőség NEKED szól! Partnerünk egy több, mint 10 éve stabilan működő informatikai szolgáltató vállalat. Fő profilja a nagy látogatottságú weboldalak fejlesztése és üzemeltetése. Irodája rendkívül központi helyen, Budapesten a 6. kerületben található. Családias, jó hangulatú csapatukba keresünk most új munkatársat az alábbi részmunkaidős (6 órás) pozícióba:

A hirdetés lejár 3 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Pest megye

Szeretne olyan környezetben dolgozni, ahol munkáját valóban megbecsülik? Olyan vezetőre vágyik, aki nyitott és meghallgatja a munkavállalóit? Szereti az autókat és szívesen dolgozna ilyen környezetben? Akkor most pályázza meg ezt a pozíciót! Partnerünk több, mint 10 éve használt autó kereskedelmével foglalkozik és ügyfeleit a legmagasabb színvonalon szolgálja ki. Adminisztratív csapatuk bővítésére keresnek egy agilis, dinamikus kollégát a dunakeszi telephelyükre az alábbi munkakörbe:

A hirdetés lejár 11 nap múlva