ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Pest megye

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Gimnázium Felsőfokú tanfolyam / OKJ

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Szeretne olyan környezetben dolgozni, ahol munkáját valóban megbecsülik?
Olyan vezetőre vágyik, aki nyitott és meghallgatja a munkavállalóit?
Szereti az autókat és szívesen dolgozna ilyen környezetben?
 
Akkor most pályázza meg ezt a pozíciót!
 
Partnerünk több, mint 10 éve használt autó kereskedelmével foglalkozik és ügyfeleit a legmagasabb színvonalon szolgálja ki.
 
Adminisztratív csapatuk bővítésére keresnek egy agilis, dinamikus kollégát a dunakeszi telephelyükre az alábbi munkakörbe:
 
ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS
Feladatok:
  • Adminisztratív feladatok ellátása,
  • Beérkező autók iktatása, 
  • Állapotlapok készítése, 
  • Szervizkönyvek és egyéb dokumentumok fotózása,
  • Értékesítők, felvásárlók munkájának támogatása,
  • Hitelügyintézés.
Elvárások:
  • Minimum középfokú végzettség,
  • Legalább 2 év adminisztrációs munkakörben szerzett tapasztalat,
  • Kulturált megjelenés,
  • Csapatszellem,
  • Megbízható munkaerő,
  • Önálló munkavégzés.
Előnyök:
  • Használt, vagy új autós szakterületen szerzett tapasztalat, 
  • Hitelközvetítésben szerzett tapasztalat,
  • Biztosítás és hitelközvetítői bizonyítvány megléte,
  • Hitelügyintézői vizsga,
  • Német, angol, vagy lengyel nyelv ismerete,
  • Banki szoftverek felhasználó szintű ismerete (Euroleasing, CIB, Cofidis, Merkantil, stb…).
Jutattások:
  • Pozícióhoz illeszkedő bejelentett alapbér,
  • Bónusz rendszer,
  • Céges mobiltelefon,
  • 6 hónap letelte után céges autó magánhasználattal,
  • Kellemes környezet,
  • Fiatalos csapat.
Munkavégzés helye: Dunakeszi (tömegközlekedéssel és gépjárművel is jól megközelíthető)
 
Munkaidő: hétfőtől – péntekig 8-19 óra között vezetővel való egyeztetés után rugalmasan alakítható, valamint minden hónapban 1 szombati nap.
 
 
Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunka magyar nyelvű önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Partnerünk természetes eredetű élelmiszeripari adalékanyagok előállításával és forgalmazásával foglalkozó nagy múltú vállalat. A német családi vállalkozásból világszintűvé fejlődő cég 7 fős budapesti csapatába keresünk új munkatársat a sales-es és logisztikai feladatok, valamint az adminisztratív tevékenység teljeskörű támogatására az alábbi pozícióba (Pályakezdő és néhány év tapasztalattal rendelkező jelentkezőket is szeretettel várunk!):

A hirdetés lejár 12 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Van legalább 2 év asszisztensi tapasztalatod? Szívesen fejlődnél egy változatos feladatkörben, támogató csapatban? Amennyiben igen, ez a lehetőség NEKED szól! Partnerünk egy több, mint 10 éve stabilan működő informatikai szolgáltató vállalat. Fő profilja a nagy látogatottságú weboldalak fejlesztése és üzemeltetése. Irodája rendkívül központi helyen, Budapesten a 6. kerületben található. Családias, jó hangulatú csapatukba keresünk most új munkatársat az alábbi részmunkaidős (6 órás) pozícióba:

A hirdetés lejár 3 nap múlva
Bank, Biztosítás | Budapest

Kiváló kapcsolatteremtő képességgel és kommunikációs készséggel rendelkezel? Akkor Partnerünknél a helyed! Partnerünk hazai nagy- és középvállalatok, önkormányzatok, valamint magánszemélyek magas szintű kiszolgálására szakosodott kockázatkezeléssel, illetve biztosítási szaktanácsadással foglalkozó magyar tulajdonú vállalat. Cégüket egyedi gondolkodásmód, megoldáskeresés és stratégiai útvonal-kidolgozás jellemzi. Kimagasló szakismerettel és kreativitással rendelkező kollégáik, korszerű vállalatirányítási rendszerük a garancia partnereik magas színvonalú kiszolgálására és a megbízható együttműködésre. Most számára keresünk szakembert az alábbi pozícióba

A hirdetés lejár 17 nap múlva