MEGRENDELÉSFELDOLGOZÓ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Baranya megye

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Szakközépiskola / Technikum Gimnázium

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Tárgyalási szint vagy Német Tárgyalási szint

 
Partnerünk a hűtő- és klímatechnikai hőcserélők egyik vezető gyártója. Az innovatív megoldások független szállítójaként 1980 óta világszerte nevet szerzett magának jól megtervezett termékekkel és dinamikus folyamatokkal. 
 
Most számára keresünk szakembert az alábbi pozícióba:
 
MEGRENDELÉSFELDOLGOZÓ
Főbb feladatok:
  • Beérkezett megrendelések kezelése vállalatirányítási rendszerben, azok dokumentálása, kidolgozása, előkészítése
  • Megrendelések gyártási listákba tervezése, szállítási idő menedzselése, ha szükséges (pl.: kapacitás probléma, rövid szállítási határidő)
  • Megrendelések PED-listába beírása, besorolás ellenőrzése, szükség esetén egyeztetése a MEO-val, értékesítővel
  • Vállalatirányítási rendszerben lévő, az értékesítő által feltöltött megrendelés ellenőrzése, javítása és továbbítása a konstrukció felé
  • A megrendelésekhez fűződő, a megrendelésfeldolgozás és konstrukciót érintő kérdésekkel kapcsolatos e-mailek írása/megválaszolása és dokumentálása
  • Megrendelések árainak, költségeinek ellenőrzése, kalkulációk készítése
Amit Partnerünk vár Tőled:
  • Német és /vagy angol nyelv tárgyalószintű használata
  • Hasonló területen szerezett tapasztalat 
  • Önálló munkavégzés
  • Problémamegoldó készség
  • Magas stressztűrő képesség
  • Informatikai rendszerek használatában jártasság
Amit Partnerünk kínál:
  • Kiemelt bérezés
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Innovatív munkakörnyezet
  • Munkába járás támogatása
Munkavégzés helye: Mágocs
 
 
 
Jelentkezz önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva:

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Partnerünk 1995 óta meghatározó szereplője a magyar felületkezelési szakmának. A technológia teljes vertikumát egyedüliként tudják nyújtani Magyarországon. Ügyfeleik számára segítséget biztosítanak a meglévő technológiák gazdaságos és szakszerű üzemeltetéséhez, illetve az új beruházások előkészítéséhez, meghatározásához is. Minden rendszerüket egyéni igényekre szabva terveznek meg és telepítik a beruházó telephelyén. Csapatukba keresünk új munkatársat

A hirdetés lejár 20 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Partnerünk, 2006 óta van a jelen, az évek múlásával piacvezetővé vált a behajtással és követelésekkel kapcsolatos pénzügyi szolgáltatások nyújtásába. Most számára keresünk szakembert az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 10 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Ha rendelkezel legalább 3 év asszisztencia területén szerzett tapasztalattal és a kisujjadban van a pénzügyi adminisztráció, akkor itt a lehetőség számodra! Budapesti 10. Kerületi elektromos autók bérbeadásával, illetve kapcsolódó szolgáltatások értékesítésével foglalkozó Partnercégünk pénzügyi adminisztrációs csapatába keresünk határozott és tapasztalt munkatársat az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 30 nap múlva