ADMINISZTRÁCIÓS/ÉRTÉKESÍTÉSI MUNKATÁRS

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Home office Győr

Munkaterület: Értékesítés, Kereskedelem

Pozíciószint: Beosztott

Elvárt végzettség: Gimnázium

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Angol Kommunikációs/Társalgási szint

 
Partnerünk a Hranipex Kft., amely egy nemzetközi holding cég magyarországi leányvállalata, amely Kelet- és Közép-Európa kiemelkedő bútorélzáró gyártója és forgalmazója. Divíziója a folyamatos fejlődés és a külföldi piacok áttörése.
 
Most számára keresünk új szakembert az alábbi pozícióba:
 
ADMINISZTRÁCIÓS/ÉRTÉKESÍTÉSI MUNKATÁRS
 
 
Jelentkezz Te is, hogy egy összetartó és motiváló közösség része lehess!
Főbb feladatok:
  • Rendelések fogadása/feldolgozása/rögzítése: email, telefon, fax 
  • Új vevők és meglevő vevők adatainak kezelése
  • Vevőkkel való kommunikáció, egyeztetés a rendelésekkel kapcsolatban
  • Számlázás, GLS, Posta címkék elkészítése
  • Adminisztrációs feladatok: értékesítés, könyvelés, marketing részére
Amit Partnerünk vár Tőled:
  • 2-3 éves hasonló területen szerzett tapasztalat
  • Jó kommunikációs készség 
  • Önálló munkavégzésre való képesség 
  • Rugalmasság
  • Kötelességtudat, megbízhatóság 
  • Felhasználói szintű Word, Excel ismeret
  • Pontosság, probléma megoldó készség, tanácsadási készség 
  • Vevőorientált gondolkodás 
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás
Amit Partnerünk kínál:
  • Dinamikus, fiatal csapat, modern eszközök
  • Nemzetközi holding cég magyarországi leányvállalata
  • Fix, hosszú távú munkalehetőség
  • Fix fizetés, + cafetéria + munkába járási támogatás, + negyedéves progresszív bónusz
  • Állandóra bejelentett munkahely, 8 órás, 1 műszakos, 7.30-16.00
  • Kezdés: akár azonnal is
  • Home Office lehetőség: havi 1 hét (fél év után)
Munkavégzés helye: Győr (Ipari park)
 
 
 
Jelentkezz fényképes önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva:

Hasonló pozíciók

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Partnerünk természetes eredetű élelmiszeripari adalékanyagok előállításával és forgalmazásával foglalkozó nagy múltú vállalat. A német családi vállalkozásból világszintűvé fejlődő cég 7 fős budapesti csapatába keresünk új munkatársat a sales-es és logisztikai feladatok, valamint az adminisztratív tevékenység teljeskörű támogatására az alábbi pozícióba (Pályakezdő és néhány év tapasztalattal rendelkező jelentkezőket is szeretettel várunk!):

A hirdetés lejár 1 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Szeretne olyan cégnél dolgozni, ahol minőségi munka folyik? Szeretné az angol nyelvet napi szinten használni? Stabil, piac által elismert cégnél szeretne dolgozni? Partnerünk multinacionális, tőzsdén jegyzett vállalat, piacvezető a maga szakterületén, Budapesten a 13. kerületben található. Közel 30 magasan képzett munkatárs dolgozik nagyon igényes irodai környezetben. A management külföldi, ezért az angol nyelvet naponta, magas szinten kell használni. Hozzájuk keresünk most új munkatársat RECEPCIÓS pozícióba. PÁLYAKEZDŐK jelentkezését is várjuk!

A hirdetés lejár 21 nap múlva
Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka | Budapest

Partnerünk Magyarország egyik vezető lakóingatlan-fejlesztője. Az elmúlt években a hazai lakóház építési piac egyik vezető szereplőjévé vált, a kisebb társasházaktól, a sok száz, vagy ezer lakást is meghaladó lakóparkokig számos beruházással rendelkezik. Most számára keresünk új lendületes, környezetére igényes, udvarias, angolul jól beszélő munkatársat az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 5 nap múlva