HR MANAGER/GENERALISTA

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Pest megye

Munkaterület: HR, Munkaügy

Elvárt végzettség: Főiskola Egyetem

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Megbízónk az olaszországi IMMERGAS 1964 óta vezető szerepet tölt be a háztartásokban használatos gázüzemű fűtőkészülékek tervezésében és gyártásában. 2004-ben létrehozták magyarországi leányvállalatukat, az Immergas Hungária Kft-t, amely mára a magyar fűtéstechnikai piac élvonalába tartozó közel 40 fős KKV. Népszerűségét a forgalmazott termékek magas minősége és élettartama mellett, az ügyfeleinek és a lakosságnak biztosított magas színvonalú szakmai szolgáltatásai biztosítják.
Szigetszentmiklósi telephelyükre keressük a HR területért egyszemélyben felelős új kollégájukat az alábbi pozícióba:
 
HR MANAGER/GENERALISTA

 
Mi lesz a feladatod?
  • A szervezet fejlődésével kapcsolatos kihívások kezelése, a fejlesztendő területek azonosítása, aktív részvétel a megoldások kidolgozásában
  • A HR stratégia tervezése és megvalósítása
  • Alapvető munkaügyi és HR gazdálkodási feladatok ellátása
  • HR riporting rendszer működtetése 
  • Toborzás-kiválasztási folyamat menedzselése 
  • Új belépők integrációs folyamatának működtetése
  • Éves képzési terv készítése és a képzések megvalósításának menedzselése
  • Belső kommunikáció és információáramlás fejlesztése
  • Dolgozói elégedettségmérés és az abból megfogalmazódó akciók menedzselése
  • A vállalati kommunikáció fejlesztése, működtetése
  • Teljesítményértékelési rendszer működtetése
  • Juttatási és ösztönző rendszer tervezése és működtetése
  • Vállalati csapatépítő programok megszervezése
Amit Megbízónk elvár:
  • Felsőfokú HR szakirányú végzettség
  • Hasonló pozícióban szerzett min. 2-3 éves tapasztalat
Téged keresnek, ha:
  • Kezdeményező és kiváló problémamegoldó vagy
  • Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs képességed és szervezőkészséged van
  • Pozitív életszemléletű vagy
  • Képes vagy rendszerekben gondolkozni és dolgozni
  • Rugalmas, önálló egyéniség vagy
  • Komfortos vagy a belső tanácsadási helyzetekben
Ami előnyt jelent számodra a kiválasztás során:
  • Szervezetfejlesztési, változáskezelés tapasztalat
  • Angol/olasz nyelven is beszélsz társalgás szinten
Amit kínálnak:
  • Versenyképes fizetés (alapbér + éves bónusz)
  • Laptop, telefon
  • Béren kívüli juttatások
  • Hosszútávú, stabil munkahely
  • Jó munkakörülmények
  • Részvétel a folyamatok kialakításában - szakmai fejlődési lehetőség 
Foglalkoztatás jellege:
  • 40 órás munkahét, H-CS: 8.00-17.00-ig, P: 8.00-14.30-ig tartó munkarend, alkalmazotti jogviszony
Munkavégzés helye:
  • Szigetszentmiklósi iroda
 
 
Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el friss, magyar nyelvű szakmai önéletrajzod, fizetési igényeddel kiegészítve a JELENTKEZÉS gombra kattintva!