IRODAI ADMINISZTRÁTOR

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Elvárt végzettség: Szakközépiskola

Munkatapasztalat: 1-3 év

Nyelvtudás: Nem igényel nyelvtudást

Partnerünk, a világ legnagyobb laboratóriumi hálózatának tagjaként, 34 éve független és akkreditált vizsgálólaboratóriumot üzemeltet.
 
Budapesti, csepeli központjuk bővítése miatt keresnek munkatársat az alábbi munkakörökbe:
 
 IRODAI ADMINISZTRÁTOR

Főbb feladatok:

  • Beérkező számlák fogadása, iktatása
  • Beérkező számlák jóváhagyatása, utalásra történő előkészítése
  • Egyes számlák utalásra történő rögzítése a banki terminálban
  • Utalásra rögzített számlák listázása, az utalás jóváhagyatása
  • Bejövő utalások nyilvántartása, kintlévőségek nyomon követése
  • Szerződések szakszerű kezelése, digitalizálása, nyilvántartása
  • Egyéb céges dokumentumok adminisztrációja, iratok előkészítése, megszerkesztése
  • HR nyilvántartás vezetése
  • Részvétel munkaszerződések, munkaköri leírások elkészítésében
  • Munkavállalók belépésével és kilépésével kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása
  • Kapcsolattartás a könyvelővel, a bérszámfejtő céggel, a havi bérszámfejtési folyamat támogatása
  • Munkavállalók oktatásának vezetése, oktatási ívek kezelése
  • Vállalati gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézés
  • Egyéb irodai teendők ellátása
  • Házipénztár kezelése
  • Pályázatok, projektek adminisztratív támogatása
Elvárások:
  • Minimum 1-3 év tapasztalat irodai (pénzügyi vagy HR) területen
  • Legalább középfokú végzettség (pénzügyi vagy HR területen)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
  • Képesség a határidők tartására
  • Felelősségteljes munkavégzés
Előnyök:
  • Felsőfokú végzettség

Juttatások, ajánlat:

  • Végzettségnek és tapasztalatnak megfelelő, versenyképes fizetés
  • Multinacionális környezet, mégis családias légkör
  • Dinamikusan fejlődő cég, stabil háttérrel
  • Munkatársak szakmai fejlődésének támogatása
Munkavégzés helye:
  • Budapest, XXI. kerület

Amennyiben a pozíció felkeltette az érdeklődését, kérjük, hogy frissített szakmai önéletrajzával, bérigénye megjelölésével jelentkezzen a rendszerünkön keresztül.

Hasonló pozíciók

HR, Munkaügy | Budapest

Beck & Partners Kft. egy több mint 15 éve működő, magyar tulajdonú munkaerő-közvetítő cég. Nem specializálódtunk, vállalatunk fizikai munkaerő toborzástól elkezdve, felsővezető keresésekig szinte minden területen vállal megbízásokat. Ügyfélportfóliónk hasonlóképp színes és országos szintre terjed ki. Ha ez még nem lenne elég sokrétű, adunk karrier-tanácsadást, saját toborzó szoftvert fejlesztünk és online szakmai tréningeket is szervezünk. Saját csapatunk folyamatos bővítése miatt keresünk most a következő pozícióba új kollégát:

A hirdetés lejár 34 nap múlva
HR, Munkaügy | Budapest

HR területen szereztél végzettséget/tapasztalatot és a jövődet is ezen a pályán képzeled el? Szívesen végeznél változatos, összetett feladatokat, de az adminisztrációtól sem rémülsz meg? Partnerünk egy komplex szolgáltatásokat nyújtó reklám, PR és médiaügynökség a II. kerületben. Most fiatalos csapatukba keresünk egy új munkatársat! Ha érdekel a lehetőség, olvass tovább és jelentkezz, hiszen lehet, hogy Téged keresünk!

A hirdetés lejár 13 nap múlva
HR, Munkaügy | Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

Megbízónk magyarországi leányvállalata, mely 2008-ban alakult. Cégünk fő profilja a műanyagflakonok gyártása. Megalakulása óta rendkívül dinamikusan fejlődik, ennek következményeként cégünk az alábbi pozícióba keres új munkatársat:

A hirdetés lejár 10 nap múlva