ÜGYFÉLTÁMOGATÁSI CSOPORTVEZETŐ

állásajánlat

Az állás alapinformációi

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaterület: Ügyfél-, Vevőszolgálat

Pozíciószint: Középvezető / Menedzser

Elvárt végzettség: Szakközépiskola Gimnázium Felsőfokú tanfolyam

Munkatapasztalat: 3-5 év

Nyelvtudás: Angol Kommunikációs/Társalgási szint

Partnerünk, az EuroSolid Zrt. mérnöki irodája másfél évtizede foglalkozik műszaki és gyártástechnológiai szoftverek általi folyamat-optimalizálással, ügyfél-támogatással, fő termékük a SOLIDWORKS. 
 
 
A cég 4 fős Ügyfélcentrumának szerepköre az Értékesítési csapat támogatása lead-ek generálásával, hideghívásokkal, promok és ajánlatok kezelésével, oktatások szervezésével.
 
E csapatuk szakmai megerősítése végett keresnek új kollégát az alábbi pozícióban:
 
 
 
 
ÜGYFÉLTÁMOGATÁSI CSOPORTVEZETŐ

 

Feladatok:

  • A 4 fős Ügyfélcentrumi csapat koordinálása, a napi operatív folyamatok kézben tartása, ellenőrzése,
  • Az ügyfélkiszolgálás minőségének folyamatos javítása,
  • A kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása: kimutatások/statisztikák elkészítése és figyelemmel követése,
  • Fejlesztési lehetőségek feltérképezése, fejlesztési/oktatási anyagok elkészítése, bemutatása, oktatása, alkalmazásuk nyomon követése,
  • A teljesítménymutatók és a minőség folyamatos ellenőrzése a hívások és az írásos kommunikáció értékelésével,
  • A kollégák szakmai támogatása, visszajelzések adása,
  • Részvétel üzleti és marketing stratégiák kidolgozásában, végrehajtásában
  • A szervezet többi csoportjával történő együttműködés kézben tartása
  • Az ügyfélközpontúság, gördülékeny kommunikáció, szakmai felkészültség, agilitás, hozzáállás, problémamegoldási képességek azonosítása és fejlesztése,
  • Aktív részvétel az Ügyfélcentrum új csapattagjainak toborzásában, kiválasztásában, betanításában.

Elvárások:

  • Min. középfokú végzettség,
  • 3-5 év ügyfélszolgálati vagy call center területen szerzett tapasztalat,
  • Min. kommunikációképes angol nyelvtudás (tréning- és képzési anyagokhoz),
  • Magabiztos számítógépes felhasználói ismeretek (főként Excel, CRM rendszer rendszer).

Előny:

  • Min. 1 év tapasztalat kisebb csapat vezetésében,
  • Műszaki affinitás.

Amit a cég kínál:

  • Szakmai tapasztalatodhoz illeszkedő bérezés és kiemelkedő bónusz,
  • Megadunk minden támogatást, hogy jól végezhesd a munkádat,
  • Nem zárunk szigorú keretek közé annak érdekében, hogy jól teljesíts,
  • Mi is türelmesek leszünk,
  • A vezetőség empatikus és támogató,
  • Fiatalos, dinamikusan fejlődő csapatban dolgozhatsz versenyképes fizetéssel,
  • A sikereinket együtt ünnepeljük meg és közös programokon engedjük ki a fáradt gőzt,
  • Home office lehetőség.

Munkaidő: Hétfőtől péntekig 8:00-16:30.

Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület (Kopaszi-gát környéke).

 

Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésed, küldd el nekünk önéletrajzod bérigényed megjelölésével a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Hasonló pozíciók

Ügyfél-, Vevőszolgálat | Budapest

Megbízónk fő profilja taneszközök, oktatási anyagok, iskolai felszerelések forgalmazása és szoftverfejlesztés - iskolák, óvodák, valamint bölcsődék részére. Csapatukba keresünk most bővülés miatt új munkatársat az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 2 nap múlva
Ügyfél-, Vevőszolgálat | Budapest

Ügyfelünk Európa egyik legdinamikusabban fejlődő repülőtéri transzfert kínáló cégcsoportja, amely a legnagyobb légitársaságok utasait szolgálja ki. A pozíció napi 6 órás, vagy 8 órás munkarendben is betölthető! Pályakezdők jelentkezését is várjuk, akár aktív tanulmányok folytatása mellett is végezhető munka! Csatlakozz fiatalos, lendületes csapatukhoz az alábbi pozícióba:

A hirdetés lejár 14 nap múlva